Večina podjetij še vedno verjame, da spletni nastop pomeni imeti spletno stran ali spletno trgovino in vlagati čim več sredstev v oglaševanje za čim višji obisk.
V blog zapisu bom predstavil par pomembnih dejstev o digitalnem marketingu, ki sem jih skozi desetletne izkušnje v digitalni agenciji iPROM podrobneje spoznal. O teh dejstvih in delovanju programatičnega oglaševanja se bomo podrobneje pogovarjali na NETFORK Akademiji. Se vidimo.
Zoran Savin o spremmbah kot stalnici na področju digitala.
Kupci, ki kupujejo dražje izdelke nakupu posvetijo več časa in pozornosti, hitri nakupi pa so namenjeni cenejšim izdelkom.
Preko koncepta AIDA do konkretnih napotkov za učinkovit vsebinski marketing.
Najbolj učinkovit predstavnik push oglaševanja, ko govorimo o B2C segmentu, je Facebook, saj poleg velikega dosega omogoča tudi zelo natančno targetiranje.
Preden začnete s pisanjem besedila, si jasno odgovorite, za koga konkretno so vsebine namenjene in kaj konkretno mu lahko ponudite.
Digitalno poslovanje je že let poslovna stvarnost, uresničevanje digitalne strategije pa je možno le ob podpori vseh elementov poslovanja podjetja. In ko govorimo o digitalni prodaji, govorimo o fazi, kjer se vse aktivnosti podjetja srečajo na enem mestu, s ciljem prodaje storitve ali izdelkov potrošniku. Bistvo digitalne strategije je izgradnja uspešnih digitalnih kanalov prodaje, ki naj bodo v čim večji meri avtomatizirani.