Povsem jasno je, da sodobni potrošnik že dolgo ni več samo potrošnik, ampak tudi uporabnik, s katerim komuniciramo dvosmerno. Več o tem, kakšen je sodoben potrošnik, smo se z Zoranom Savinom pogovarjali že lani, ko je nastal ta video, pred kratkim pa smo ga povprašali o ključnih digitalnih trendih in še o čem.
Digitalno poslovanje je že let poslovna stvarnost, uresničevanje digitalne strategije pa je možno le ob podpori vseh elementov poslovanja podjetja. In ko govorimo o digitalni prodaji, govorimo o fazi, kjer se vse aktivnosti podjetja srečajo na enem mestu, s ciljem prodaje storitve ali izdelkov potrošniku. Bistvo digitalne strategije je izgradnja uspešnih digitalnih kanalov prodaje, ki naj bodo v čim večji meri avtomatizirani.
Načrtovanje spletnega mesta je eden od postopkov pri postavitvi novega spletnega mesta, pri katerem podjetjem pomagamo izluščiti bistvo njihovega poslovanja na spletu
Razumeti je treba, kako dober UX (User Experience) v neki organizaciji vpliva na prihodke.
Danes se preko spleta prodaja vse. Res si večerje ne morete kupiti preko spleta, a najboljšo restavracijo boste izbrali prav prek spleta. Prav tako stanovanje, avtomobil ...
Brez pametne podatkovne strategije oz. znanja iz uporabe in interpretacije teh podatkov lahko pride tudi do negativnega učinka poslovanja, ki temelji na podatkih.
Večne prodajne besede: Novo, akcija, brezplačno, znižano, ugodno, zdaj, klikni tukaj ...
Prav vsi moramo poznati osnovna pravila na področju intelektualne lastnine, zlasti avtorskih pravic, predpise s področja varstva osebnih podatkov (GDPR, ZVOP...) ter splošna pravila obligacijskega prava, ki veljajo v digitalni sferi...