Blog

Sašo-Palčič_1.jpg

Sašo Palčič o pomenu premišljenega spletnega nastopa

Avtor: Sašo Palčič, Madwise Datum: 11.08.20

Večina podjetij še vedno verjame, da spletni nastop pomeni imeti spletno stran ali spletno trgovino in vlagati čim več sredstev v oglaševanje za čim višji obisk.

Miloš Suša.jpg

Miloš Suša: "Na digitalni marketing je treba gledati celovito."

Avtor: Miloš Suša, Iprom Datum: 10.08.20

V blog zapisu bom predstavil par pomembnih dejstev o digitalnem marketingu, ki sem jih skozi desetletne izkušnje v digitalni agenciji iPROM podrobneje spoznal. O teh dejstvih in delovanju programatičnega oglaševanja se bomo podrobneje pogovarjali na NETFORK Akademiji. Se vidimo.

Zoran Savin.jpg

Zoran Savin - Spremembe v digitalnem poslovanju

Avtor: Zoran Savin, Digital, predsednik IAB Slovenija Datum: 22.07.20

Zoran Savin o spremmbah kot stalnici na področju digitala.

Aljoša Domijan

Aljoša Domijan - Prodaja dražjih izdelkov zahteva več pozornosti – tudi na spletu

Avtor: Aljoša Domijan, enaA.com Datum: 22.07.20

Kupci, ki kupujejo dražje izdelke nakupu posvetijo več časa in pozornosti, hitri nakupi pa so namenjeni cenejšim izdelkom.

Uroš Okorn

Uroš Okorn o vsebinskem marketingu kot učinkoviti prodajni metodi

Avtor: Uroš Okorn, Dominatus Datum: 10.07.20

Preko koncepta AIDA do konkretnih napotkov za učinkovit vsebinski marketing.

Radoš Skrt.jpg

Radoš Skrt - Facebook oglaševanje

Avtor: mag. Radoš Skrt, Nasvet.com Datum: 02.07.20

Najbolj učinkovit predstavnik push oglaševanja, ko govorimo o B2C segmentu, je Facebook, saj poleg velikega dosega omogoča tudi zelo natančno targetiranje.

Polona kisovec.jpg

Polona Kisovec - Pišite vsebino za samo 30 % vaših bralcev

Avtor: Polona Kisovec, 121 marketing Datum: 02.07.20

Preden začnete s pisanjem besedila, si jasno odgovorite, za koga konkretno so vsebine namenjene in kaj konkretno mu lahko ponudite.

Irena Stanjko Meršol

Irena Stanjko Meršol: Digitalno poslovanje v središče postavlja svojega kupca

Avtor: NETFORK Akademija Datum: 06.08.19

Digitalno poslovanje je že let poslovna stvarnost, uresničevanje digitalne strategije pa je možno le ob podpori vseh elementov poslovanja podjetja. In ko govorimo o digitalni prodaji, govorimo o fazi, kjer se vse aktivnosti podjetja srečajo na enem mestu, s ciljem prodaje storitve ali izdelkov potrošniku. Bistvo digitalne strategije je izgradnja uspešnih digitalnih kanalov prodaje, ki naj bodo v čim večji meri avtomatizirani.