Zoran Savin, Digitall, partner in predsednik - IAB Slovenije

Avtor: NETFORK Akademija, 30.05.2019

ZORAN SAVIN iz podjetja Digitall, je partner in predsednik IAB Slovenije - panožnega združenja, ki se ukvarja z aktivno promocijo in podporo razvoju digitalnega in interaktivnega oglaševanja. Zoran je tudi eden od predavateljev in mentorjev NETFORK Akademije. Je strokovnjak na področju sodobnih potrošnikov in digitalnih medijev ter odlično pozna poslovne modele v digitalnem okolju.

Povsem jasno je, da sodobni potrošnik že dolgo ni več samo potrošnik, ampak tudi uporabnik, s katerim komuniciramo dvosmerno. Več o tem, kakšen je sodoben potrošnik, smo se z Zoranom pogovarjali že lani, ko je nastal ta video, pred kratkim pa smo ga povprašali o ključnih digitalnih trendih in še o čem.

Kako bi kot izkušen strokovnjak na vašem področju opisali dosedanje izkušnje s posredovanjem znanja udeležencem/kam na Netfork Akademiji?

Na akademiji je vedno zanimivo, po moji oceni najbolj zaradi dejstva, da so slušatelji strokovnjaki na svojem področju, tako se vedno srečujemo z izzivi implementacije digitala v različnih panogah.

Kateri so trije ključni digitalni trendi?

Digital je področje, ki se še vedno razvija izredno hitro in v katerem se prepletajo mnogi trendi. Težko je izločiti nekaj najbolj pomembnih, a med njimi so gotovo naslednji:

  • avtomatizacija (marketinga, izrabe podatkov, zakupa, oglaševanja, procesov, itd..)
  • uporaba in zbiranje podatkov (ter njihova interpretacija)
  • uporaba avdio-vizualnih vsebin (še posebej v družbenih omrežjih)
  • poznavanje pravnih vidikov

Kako naj menedžerji te trende vključijo v načrtovanje svojega digitalnega poslovanja?

Pri upravljanju gre vedno za široko razumevanje panoge in usmerjanje taktik v kontekstu izkoriščanja trendov v svojo korist. Ravno temu bomo posvetili posebno pozornost. Sicer je pa v kontekstu zgornjih trendov mogoče najbolj pomembno to, da se jih ne da izkoristiti brez povezovanja z drugimi oddelki znotraj podjetja. Zato je toliko bolj pomembna interdisciplinarnost.

Zakaj se je po vašem mnenju vredno udeležiti Netfork Akademije?

Na tovrstnih izobraževanjih lahko zberemo znanja, predvsem pa izkušnje, ki jih je drugje težko dobiti. Digitalna komunikacija zahteva izredno multidisciplinarno znanje. Izobraževanja, kot je Netfork Akademija, so usmerjena predvsem k širjenju tega znanja in oblikovanje nastavkov za uporabno vrednost v managerskem procesu.

Komu Netfork Akademijo priporočate in ali so potrebna predznanja?

Netfork priporočam vsem, ki bi radi dvignili svoj nivo poznavanja digitalne komunikacije in oglaševanja. Predvsem pa tistim, ki bi radi skozi različne poglede spoznali čim širši pogled na digital in ga s tem uspešno uvedli v organizacijo.

INTERVJU IZ LETA 2018

<- Nazaj na seznam

Sorodne vsebine

Irena Stanjko Meršol

Irena Stanjko Meršol: Digitalno poslovanje v središče postavlja svojega kupca

Avtor: NETFORK Akademija Datum: 30.05.19

Digitalno poslovanje je že let poslovna stvarnost, uresničevanje digitalne strategije pa je možno le ob podpori vseh elementov poslovanja podjetja. In ko govorimo o digitalni prodaji, govorimo o fazi, kjer se vse aktivnosti podjetja srečajo na enem mestu, s ciljem prodaje storitve ali izdelkov potrošniku. Bistvo digitalne strategije je izgradnja uspešnih digitalnih kanalov prodaje, ki naj bodo v čim večji meri avtomatizirani.