Kaj je NETFORK?

NETFORK Akademija je prvi izobraževalni program v Sloveniji, ki udeležencem na sistematičen, strokoven in na praksi temelječ način podaja vsa potreba znanja in spretnosti za vodenje spletnih projektov. Tako pridobljena znanja in spretnosti so zanesljiva podlaga za uspešno načrtovanje, vodenje in vrednotenje spletnega poslovanja podjetja / organizacije.


Znanja, ki jih udeleženci pridobijo, temeljijo na bogatih izkušnjah predavateljev NETFORK Akademije, priznanih slovenskih strokovnjakov za spletno poslovanje. Vsi predavatelji imajo bogate poslovne izkušnje ter so izkušeni in priljubljeni predavatelji in svetovalci.


Med posameznimi moduli so udeleženci deležni individualnih konzultacij, ob koncu izobraževalnega ciklusa pa strokovni komisiji predstavijo digitalni poslovni načrt za primer podjetja ali organizacije udeleženca, ki nastaja tekom celotnega izobraževanja, ob podpori izbranega mentorja in ostalih predavateljev. Udeleženec na začetku izobraževanja izbere mentorja, ki mu kasneje pomaga in svetuje pri pripravi zaključne naloge.


Izobraževalni moduli NETFORK Akademije so sestavljeni iz dveh ali več interaktivnih predavanj ter pogovora med udeleženci in predavatelji. Naloge vodje NETFORK Akademije je usmerjanje in povezovanje vseh modulov ter vodenje pogovora med udeleženci in predavatelji. Mentorji NETFORK Akademije udeležencem nudijo individualne konzultacije in jim svetujejo pri pripravi »digitalnega poslovnega načrta za podjetje udeleženca«, ki je podlaga za zagovor pridobljenih znanj pred strokovno komisijo. Udeleženci, ki uspešno opravijo zagovor prejmejo naziv »Menedžer za digitalno poslovanje«.

Usposabljamo »Menedžerje za digitalno poslovanje«

 

Komu je NETFORK namenjen?

NETFORK Akademija je namenjena VSEM, ki se kakorkoli spoprijemajo (ali se nameravajo v prihodnosti) z izzivi digitalnega poslovanja in želijo voditi digitalne projekte ali oddelke na najvišjem možnem nivoju.

Do sedaj smo izobraževali že:

  • vodje digitalnih oddelkov v podjetjih;
  • urednike spletnih strani in člane spletnih uredništev;
  • vodje in zaposlene v oddelkih za odnose z javnostmi;
  • vodje in zaposlene v oddelkih za marketing;
  • vodje projektov v marketinških in spletnih agencijah;
  • direktorje manjših podjetij in
  • tiste, ki so želeli uspeti s svojo poslovno idejo in so se zavedali potenciala, ki ga prinaša splet in digitalna orodja.

Potek NETFORK Akademije

Slika ELEMENT 1

11 modulov, 30 predavanj

Potek NETFORK Akademije zajema 10 tednov, v katerih 28 strokovnjakov in predavateljev iz celotne Slovenije, preda svoje znanje na bodoče NETFORK diplomante in predstavi vsa področja, ki so nujno potrebna za uspešno digitalno poslovanje organizacij/podjetij. Program zaradi zahtev trga, programski svet Akademije prilagaja in osvežuje vsako leto znova.

oglej si celoten program
Slika ELEMENT 2

Digitalni poslovni načrt

Vsak udeleženec ima na voljo 3 mentorje izmed katerih izbere želenega in ob svetovanju in pomoči izbranega, po preverjeni metodologiji tekom celotnega izobraževanja pripravlja svoj projekt – nalogo, ki obravnava digitalno poslovanje podjetja (organizacije) iz katerega prihaja. Dokument je tako strateške kot akcijske narave in ponuja izbrani organizaciji konkretne rešitve. Projekti so zelo različne narave, lahko gre za načrtovanje prenove spletnega mesta, načrtovanje digitalne strategije, digitalne oglaševalske strategije, vzpostavljanje ali reorganizacijo digitalnega oddelka.

Slika ELEMENT 3

Zagovor in podelitev diplom

Po zaključku predavanj ima vsak udeleženec čas za pripravo digitalnega poslovnega načrta, ki ga mora za pridobitev naziva Menedžerja za digitalno poslovanje, zagovarjati pred strokovno komisijo. Po uspešnem zagovoru sledi slavnostna podelitev diplom in zaključno druženje vseh udeležencev NETFORK Akademije.

Tudi ti lahko postaneš Menedžer za digitalno poslovanje

predstavitev programa slika desno

Pridobljena znanja

Digitalni izzivi in cilji
Digitalna transformacija
Machine learning, prognostični modeli, umetna inteligenca – moč podatkov v praksi
Potrošniški trg
E-commerce
Prodajne strategije in poslovni modeli v digitalnem okolju
Googlova orodja in implementacija v poslovanje
Koncept KPI-jev
Pravni vidiki spletnega poslovanja
Sodobna tehnologija
Pragmatični zakup: prikazno oglaševanje
Strateško upravljanje z vsebinami

Cenik in prijava