Modul 1 Torek, 18. september, 15:00 - 19:15

Digitalni izzivi in cilji v poslovanju

Uvod in predstavitev NETFORK Akademije ter mentorjev.

Predavanja:

  • Pregled ključnih digitalnih trendov in poslovne implikacijeLuka Kogovšek, MBA, VenetiCOM d.d., vodja akademije

  • Strategija digitalnega nastopaVuk Ćosić, spletni strateg
Digitalni trendi
Strategija
Digitalni nastop

Modul 2 Torek, 25. september, 15:00 - 19:15

Digitalna transformacija

Predavanja:

  • Digitalna transformacija marketinga, Saša Dimitrievski, Pristop skupina d.o.o., partner
  • Digitalna transformacija podjetja v praksi, Vasja Čretnik, Terme Olimia d.d., direktor prodaje in marketinga ter prokurist in Uroš Žižek, E-laborat d.o.o, vodja razvoja in raziskav ter partner
  • Metrike za spremljanje učinkovitosti in odločanja (prikaz koncepta kontinuiranih izboljšav in KPI-jev), Luka Kogovšek, MBA, VenetiCOM d.d., vodja akademije
Digitalna transformacija
KPI

Modul 3 Torek, 2. oktober, 15:00 - 19:15

Potrošniki, trg in moč podatkov

Predavanja:

  • "Customer-centricity" za digitalno dobo (prikaz koncepta person), Zenel Batagelj, Valicon d.o.o., partner

  • Sodobni potrošniki in digitalni mediji, Zoran Savin, Digitall, partner in predsednik IAB Slovenija

  • Machine learning, prognostični modeli, umetna inteligenca - Moč podatkov v praksiBoris Cergol, Ektimo d.o.o., direktor in data scientist

Costumer-centricity
Koncept person
Sodobni potrošniki
Digitalni mediji
Prognostični modeli
Machine learning
Umetna inteligenca
Moč podatkov

Modul 4 Torek, 9. oktober, 15:00 - 19:15

E-commerce - digitalna prodaja

Predavanja:

  • Kako prodajati na Enaa.com - kaj deluje in kaj ne?, Aljoša Domijan, Gambit Trade d.o.o., partner
  • Prodajne strategije in poslovni modeli v digitalnem okolju, Rok Hrastnik, Sensilab SA, izvršni direktor
  • Pravni vidiki spletnega poslovanja, Jaka Repanšek, RePublis d.o.o., partner

 

E-commerce
Prodajne strategije
Poslovni modeli
Pravni vidiki

Modul 5 Torek, 16. oktober, 15:00 - 19:15

Spletno mesto - stičišče digitalnih aktivnosti

Predavanja:

  • Od ideje do spletnega mesta, Uroš Žižek, E-laborat d.o.o., partner ter vodja razvoja in raziskav
  • Strateško oblikovanje uporabniške izkušnje na vseh digitalnih platformah, Mitja Mavsar, Blub Blub d.o.o., soustanovitelj in strokovnjak za uporabniško izkušnjo
  • Prodajno usmerjeno pisanje za splet, Polona Kisovec, 121 marketing d.o.o., partnerica in direktorica
Spletno mesto
Uporabniška izkušnja
Prodajno usmerjeno pisanje za splet

Modul 6 Torek, 23. oktober, 15:00 - 19:15

Strateško upravljanje z vsebinami

Predavanja:

  • Inbound marketing, Jasna Suhadolc, Virtua PR d.o.o., direktorica
  • Novi elementi vsebinskega marketinga, Igor Savič, PM d.o.o., partner
  • Skrivnosti uspešnega e-mail marketinga, Simon Meglič, ePrvak group, partner in direktor

 

OBISK PODJETJA: Medijska hiša Pro Plus d.o.o. (datum obiska bo sporočen naknadno)

  • Integracija digitalnih platform v produkcijski proces medijske hišeJure Tepina, odgovorni urednik 24ur.com

Inbound marketing
Vsebinski marketing
E-mail marketing

Modul 7 Torek, 6. november, 15:00 - 19:15

Google in iskalniški marketing

Predavanja:

  • Googlova orodja in njihova implementacija v poslovanje, Peter Geršič, Poesis d.o.o., Google Partner
  • Izzivi optimizacije za spletne iskalnike za menedžerje – SEO, Radoš Skrt, Nasvet.com
  • SEM - Search engine marketing za odločevalce (Adwords), Luka Žnidaršič, Viberate d.o.o., digitalni strateg

 

OBISK PODJETJA: Studio Moderna d.o.o. (datum obiska bo sporočen naknadno)

Napredna uporaba podatkov v prodaji in marketingu na primerih Studia Moderne (CRM)Marko Penko, vodja trženja podatkovnih baz

Googlova orodja
SEO
SEM
Uporaba podatkov v prodaji in marketingu

Modul 8 Četrtek, 8. november, 15:00 - 18:30

Družbena omrežja za menedžerje

Predavanja:

  • Načrtovanje, izvedba in upravljanje družbenih omrežij. Strateški pristopi in praktični primeri: Facebook, Instagram in LinkedIn, Manca Korelc, trenerka komunikacije na družbenih omrežjih
  • LinkedIn za poslovno uporabo - širitev poslovnih mrež, kadrovanja in trženja na LinkedInu, Brigita Lazar Lunder, MSc. , MBA, Plan B+, svetovalka in direktorica podjetja
Facebook
You Tube
Twitter
Instagram
Snapchat

Modul 9 Torek, 13. november, 15:00 - 18:30

Digitalno oglaševanje - "Performance" marketing, "Display" oglaševanje, "Remarketing"

Predavanja:

  • Vrednotenje digitalnega nastopa in kanalovTimotej Gala, Httpool d.o.o., direktor in partner
  • Programatični zakup - Prikazno oglaševanje, uporaba podatkov in novih tehnologij za doseganje boljših rezultatovMiloš Suša, iPROM d.o.o., spletni medijski specialist
Vrednotenje digitalnega nastopa
Pragmatični zakup
Prikazno oglaševanje

Modul 10 Torek, 20. november, 15:00 - 19:15

Trendi, inovacije in poslovne priložnosti

Predavanja:

  • Mobilna revolucija, uporabniki in internet, Jurij Štukovnik, Tovarna idej d.o.o., direktor
  • Inovacije in poslovne implikacije tehnologije veriženja podatkovnih blokov (blockchain) - panožni primeri, Mitja Pirc, Cofound.it d.o.o., vodja evalvacije projektov
  • Aktualne in prihajajoče poslovne priložnosti na področju umetne inteligence, strojnega učenja, obogatene in virtualne resničnosti, interneta stvari (IOT), Luka Kogovšek, MBA, VenetiCOM d.d., vodja akademije
Mobilna revolucija
Blockchain
AI
Virtualna resničnost
IOT

Modul 11 Četrtek, 22. november, 15:00 - 19:15

Spletna analitika in zaključek

Predavanja:

  • Merjenje učinkovitosti spletnega nastopa - Google Analytics in druga orodja, Uroš Žižek, E-laborat d.o.o., partner ter vodja razvoja in raziskav
  • Sinteza, pregled osvojenih znanj in namigi za uspešno delo v praksi, Luka Kogovšek, MBA, VenetiCOM d.d., vodja akademije

 

GOST MODULA: Pogovor z zmagovalcem tekmovanja ''Naj digitalec 2018'' v okviru projekta WEBSI Spletni prvaki

Spletna analitika
Google Analyitics
Namigi

Zagovori torek, 11. december in sreda, 12. december

Zagovori digitalnih poslovnih načrtov

Predstavitev digitalnega poslovnega načrta, ki ga udeleženci pripravijo pod vodstvom izbranih mentorjev, je še zadnja naloga NETFORK akademije, preden nova znanja prenesejo v svoja podjetja.

zagovori

Zaključna zabava sreda, 12. december 2018

Zaključna zabava s svečano podelitvijo diplom

Uspešno delo udeležencev nagradimo s svečano podelitvijo diplom na zaključni zabavi, na kateri bomo z druženjem poskrbeli za ohranitev novih poznanstev, stikov in poslovnih priložnosti.  

zaključek
zabava