Modul: Strategija in trendi Torek, 11. april 2023, 09:00 - 17:00

Digitalni izzivi

Uvod in predstavitev NETFORK Akademije ter mentorjev.

Predavanja:

Kosilo

Digitalni trendi
Strategija
Digitalni nastop
NFT

Modul 2 Torek, 29. september, 15:00 - 19:15

Digitalna transformacija

Predavanja:

  • Upravljanje digitalnega poslovanja (prikaz koncepta kontinuiranih izboljšav in KPI-jev), Luka Kogovšek, MBA, VenetiCOM d.d., direktor
  • Merjenje in upravljanje učinkovitosti digitalnega poslovanja, Uroš Žižek, E-laborat d.o.o., partner ter vodja razvoja in raziskav, vodja akademije
  • Digitalna transformacija podjetja v praksi, Vasja Čretnik, Terme Olimia d.d., direktor prodaje in marketinga ter prokurist - DOBRA PRAKSA
Digitalna transformacija
KPI

Modul 3 Torek, 6. oktober, 15:00 - 19:15

Potrošniki, podatki in pravni okviri poslovanja

Predavanja:

  • "Big data" v praksi, Tomaž Tomšič, Iprom, d.o.o., vodja IPROM Labs
  • "Customer-centricity" za digitalno dobo (Uporaba koncepta person), Zenel Batagelj, Valicon d.o.o., partner
  • Pravni vidiki spletnega poslovanja, Jaka Repanšek, RePublis d.o.o., partner
Costumer-centricity
Koncept person
Sodobni potrošniki
Digitalni mediji
Prognostični modeli
Machine learning
Umetna inteligenca
Moč podatkov

Modul 4 Torek, 13. oktober, 15:00 - 19:15

Digitalna prodaja (E-commerce)

Predavanja:

  • Ključni trendi digitalne prodaje v regiji in Slovenij, Irena Stanjko Meršol, vodja prodaje Ceneje.si, Ceneje, d.o.o.
  • Kako prodajajo na Enaa.com - kaj deluje in kaj ne?, Aljoša Domijan, Gambit Trade d.o.o., partner - PRIMER DOBRE PRAKSE

 

E-commerce
Prodajne strategije
Poslovni modeli
Pravni vidiki

Modul 5 Torek, 20. oktober, 15:00 - 19:15

Spletno mesto - Načrtovanje, izvedba in upravljanje

Predavanja:

  • Načrtovanje in izvedba spletnega mesta, Uroš Žižek, E-laborat d.o.o., partner ter vodja razvoja in raziskav, vodja akademije
  • Strateško oblikovanje uporabniške izkušnje na vseh digitalnih platformah, Mitja Mavsar, Blub Blub d.o.o., soustanovitelj in strokovnjak za uporabniško izkušnjo
  • Prodajno usmerjeno pisanje za splet, Polona Kisovec, 121 marketing d.o.o., partnerica in direktoric

 

POČITNICE (enotedenski premor)

Spletno mesto
Uporabniška izkušnja
Prodajno usmerjeno pisanje za splet

Modul 6 Torek, 3. november, 15:00 - 19:15

Vsebinski marketing

Predavanja:

  • Novi elementi vsebinskega marketinga, Igor Savič, PM d.o.o., partner
  • Učinkovita raba vsebinskega marketinga v praksi, Sašo Palčič, Madwise, d.o.o., direktor - PRIMER DOBRE PRAKSE
  • Skrivnosti uspešnega e-mail marketinga, Simon Meglič, ePrvak group, partner in direktor

 

OBISK PODJETJA: Medijska hiša Pro Plus d.o.o. (datum obiska bo sporočen naknadno)

  • Integracija digitalnih platform v produkcijski proces medijske hišeJure Tepina, odgovorni urednik 24ur.com

Inbound marketing
Vsebinski marketing
E-mail marketing

Modul 7 Torek, 10. november, 15:00 - 19:15

Google in iskalniški marketing

Predavanja:

  • Optimizacija za spletne iskalnike za menedžerj – SEO, Uroš Okorn, Dominatus, d.o.o., partner
  • SEM - Search engine marketing za odločevalce (Google Ads), Luka Žnidaršič, Bulb Bulb

 

OBISK PODJETJA: Sensilab SA (datum obiska bo sporočen naknadno)

Poslovni izzivi in spletna prodaja podjetja Sensilab, Rok Hrastnik, Guericom - PRIMER DOBRE PRAKSE

Googlova orodja
SEO
SEM
Uporaba podatkov v prodaji in marketingu

Modul 8 torek, 17. november, 15:00 - 18:30

Digitalni marketing in družbena omrežja

Predavanja:

  • Vhodni ("Inbound") marketing in prodaja (Družbena omrežja...) - Strateški pristopi in praktični primeri, Jasna Suhadolc, Actuado, d.o.o., ustanoviteljica in direktorica
  • LinkedIn za poslovno uporabo - Širitev poslovnih mrež, kadrovanja in trženja na LinkedInu, Manca Korelc, trenerka komunikacije na družbenih omrežjih

 

GOST MODULA: Pogovor z zmagovalcem tekmovanja ''Naj digitalec 2020'' v okviru projekta WEBSI Spletni prvaki

Facebook
You Tube
Twitter
Instagram
Snapchat

Modul 9 Četrtek, 19. november, 15:00 - 19:15

Digitalno oglaševanje

Predavanja:

  • Učinkovito Facebook oglaševanje - Napotki in praktični primeri, Radoš Skrt, Nasvet, d.o.o.
  • Prikazno oglaševanje - Uporaba podatkov in novih tehnologij za doseganje boljših rezultatov, Miloš Suša, iPROM d.o.o., spletni medijski specialist - PRIMER DOBRE PRAKSE
Vrednotenje digitalnega nastopa
Pragmatični zakup
Prikazno oglaševanje

Modul 10 Torek, 24. november, 15:00 - 19:15

Trendi, inovacije in poslovne priložnosti

Predavanja:

  • Mobilna realnost in trendi, Jurij Štukovnik, Tovarna idej d.o.o., direktor
  • Nove poslovne priložnosti in novi poslovni modeli – Umetna inteligenca (AI), strojno učenje (ML) , virtualna resničnost (VR), internet stvari (IoT), tehnologija verižnih blokov (blockchain), Luka Kogovšek, MBA, VenetiCOM d.d., direktor
Mobilna revolucija
Blockchain
AI
Virtualna resničnost
IOT

Modul 11 Četrtek, 26. november, 15:00 - 19:15

Spletna analitika in zaključek

Predavanja:

  • Digitalna analitika, Uroš Žižek, E-laborat, partner ter vodja razvoja in raziskav, vodja akademije
  • Google Analytics – Orodje za menedžerje, Nuša Gvajc, E-laborat
  • Optimizacija uporabniške izkušnje, Anna Minoga, E-laborat
  • Sinteza - Pregled osvojenih znanj in namigi za uspešno delo v praksi, Uroš Žižek, vodja akademije

 

 

Spletna analitika
Google Analyitics
Namigi

Zagovori Sreda, 2. december in četrtek, 3. december

Zagovori digitalnih poslovnih načrtov

Predstavitev digitalnega poslovnega načrta, ki ga udeleženci pripravijo pod vodstvom izbranih mentorjev, je še zadnja naloga NETFORK akademije, preden nova znanja prenesejo v svoja podjetja.

zagovori

Zaključna zabava Četrtek, 3. december

Zaključna zabava s svečano podelitvijo diplom

Uspešno delo udeležencev nagradimo s svečano podelitvijo diplom na zaključni zabavi, na kateri bomo z druženjem poskrbeli za ohranitev novih poznanstev, stikov in poslovnih priložnosti.  

zaključek
zabava