Modul 1 Torek, 17. september, 15:00 - 19:15

Digitalni izzivi in cilji v poslovanju

Uvod in predstavitev NETFORK Akademije ter mentorjev.

Predavanja:

  • Uvod v NETFORK Akademijo 2019Luka Kogovšek, MBA, VenetiCOM d.d., vodja akademije
  • Strategija digitalnega nastopaVuk Ćosić, spletni strateg
  • Ključni digitalni trendi, Zoran Savin, Digital, partner in predsednik IAB Slovenija

Digitalni trendi
Strategija
Digitalni nastop

Modul 2 Torek, 24. september, 15:00 - 19:15

Upravljanje digitalnega poslovanja & Digitalna transformacija v praksi

Predavanja:

  • Upravljanje digitalnega poslovanja (prikaz koncepta kontinuiranih izboljšav in KPI-jev), Luka Kogovšek, MBA, VenetiCOM d.d., direktor, vodja akademije 
  • Merjenje in upravljanje učinkovitosti digitalnega poslovanja - Strategija in orodjaUroš Žižek, E-laborat d.o.o., partner ter vodja razvoja in raziskav
  • Digitalna transformacija podjetja v praksi, Vasja Čretnik, Terme Olimia d.d., direktor prodaje in marketinga ter prokurist
Digitalna transformacija
KPI

Modul 3 Torek, 1. oktober, 15:00 - 19:15

Potrošniki, podatki in pravni okviri poslovanja

Predavanja:

  • „Big data“ v praksi,  Tomaž Tomšič, Iprom, d.o.o., vodja IPROM Labs
  • "Customer-centricity" za digitalno dobo (Uporaba koncepta person), Zenel Batagelj, Valicon d.o.o., partner

  • Pravni vidiki spletnega poslovanja, Jaka Repanšek, RePublis d.o.o., partner

Costumer-centricity
Koncept person
Sodobni potrošniki
Digitalni mediji
Prognostični modeli
Machine learning
Umetna inteligenca
Moč podatkov

Modul 4 Torek, 8. oktober, 15:00 - 19:15

E-commerce - digitalna prodaja

Predavanja:

  • Ključni trendi digitalne prodaje v regiji in Slovenij, Irena Stanjko Meršol, vodja prodaje Ceneje.si, Ceneje, d.o.o.
  • Kako prodajati na Enaa.com - kaj deluje in kaj ne?, Aljoša Domijan, Gambit Trade d.o.o., partner
  • Poslovni izzivi in spletna prodaja podjetja Sensilab, Rok Hrastnik, Sensilab SA, izvršni direktor

 

E-commerce
Prodajne strategije
Poslovni modeli
Pravni vidiki

Modul 5 Torek, 15. oktober, 15:00 - 19:15

Spletno mesto - stičišče digitalnih aktivnosti

Predavanja:

  • Načrtovanje in izvedba spletnega mesta, Uroš Žižek, E-laborat d.o.o., partner ter vodja razvoja in raziskav
  • Strateško oblikovanje uporabniške izkušnje na vseh digitalnih platformah, Mitja Mavsar, Blub Blub d.o.o., soustanovitelj in strokovnjak za uporabniško izkušnjo
  • Prodajno usmerjeno pisanje za splet, Polona Kisovec, 121 marketing d.o.o., partnerica in direktorica
Spletno mesto
Uporabniška izkušnja
Prodajno usmerjeno pisanje za splet

Modul 6 Torek, 22. oktober, 15:00 - 19:15

Vsebinski marketing

Predavanja:

  • Novi elementi vsebinskega marketinga, Igor Savič, PM d.o.o., partner
  • Učinkovita raba vsebinskega marketinga v praksi, Sašo Palčič, Madwise, d.o.o., direktor
  • Skrivnosti uspešnega e-mail marketinga, Simon Meglič, ePrvak group, partner in direktor

 

OBISK PODJETJA: Medijska hiša Pro Plus d.o.o. (datum obiska bo sporočen naknadno)

  • Integracija digitalnih platform v produkcijski proces medijske hišeJure Tepina, odgovorni urednik 24ur.com

Inbound marketing
Vsebinski marketing
E-mail marketing

Modul 7 Torek, 5. november, 15:00 - 19:15

Google in iskalniški marketing

Predavanja:

  • Izzivi optimizacije za spletne iskalnike za menedžerje – SEO, Uroš Okorn, Dominatus, d.o.o., partner
  • SEM - Search engine marketing za odločevalce (Google Ads delavnica), Luka Žnidaršič, Viberate d.o.o., digitalni strateg

 

OBISK PODJETJA: Studio Moderna d.o.o. (datum obiska bo sporočen naknadno)

Napredna uporaba podatkov v prodaji in marketingu na primerih Studia Moderne (CRM)Marko Penko, vodja trženja podatkovnih baz

Googlova orodja
SEO
SEM
Uporaba podatkov v prodaji in marketingu

Modul 8 Četrtek, 7. november, 15:00 - 18:30

Družbena omrežja za menedžerje

Predavanja:

  • Vhodni (Inbound) in pogovorni marketing, družbena omrežja - Strateški pristopi in praktični primeri, Jasna Suhadolc, Actuado, d.o.o., ustanoviteljica in direktorica
  • LinkedIn za poslovno uporabo - širitev poslovnih mrež, kadrovanja in trženja na LinkedInu, Manca Korelc, trenerka komunikacije na družbenih omrežjih

 

GOST MODULA: Pogovor z zmagovalcem tekmovanja ''Naj digitalec 2019'' v okviru projekta WEBSI Spletni prvaki

Facebook
You Tube
Twitter
Instagram
Snapchat

Modul 9 Torek, 12. november, 15:00 - 18:30

Digitalno oglaševanje

Predavanja:

  • Učinkovito Facebook oglaševanje, napotki in praktični primeri, Radoš Skrt, Nasvet, d.o.o.
  • Prikazno oglaševanje, uporaba podatkov in novih tehnologij za doseganje boljših rezultatovMiloš Suša, iPROM d.o.o., spletni medijski specialist
  • Praktični prikaz celovite strategije spletne promocije in povezane metrike
    Luka Kogovšek, MBA, VenetiCOM d.d., direktor, vodja akademije
Vrednotenje digitalnega nastopa
Pragmatični zakup
Prikazno oglaševanje

Modul 10 Torek, 19. november, 15:00 - 19:15

Trendi, inovacije in poslovne priložnosti

Predavanja:

  • Mobilna realnost in trendi, Jurij Štukovnik, Tovarna idej d.o.o., direktor
  • Inovacije in poslovne implikacije tehnologije veriženja podatkovnih blokov (blockchain) - panožni primeri, Tanja Bivic Plankar, Blockchain Alliance Europe
  • Aktualne in prihajajoče poslovne priložnosti na področju umetne inteligence, strojnega učenja, obogatene in virtualne resničnosti, interneta stvari (IOT) - poslovni modeli, Luka Kogovšek, MBA, VenetiCOM d.d., vodja akademije
Mobilna revolucija
Blockchain
AI
Virtualna resničnost
IOT

Modul 11 Četrtek, 21. november, 15:00 - 19:15

Spletna analitika in zaključek

Predavanja:

  • Digitalna analitika & Google Analytics delavnica, Uroš Žižek, E-laborat d.o.o., partner ter vodja razvoja in raziskav
  • Sinteza - Pregled osvojenih znanj in namigi za uspešno delo v praksi, Luka Kogovšek, MBA, VenetiCOM d.d., vodja akademije

POGOVOR

Izzivi za managerje v digitalni dobi,
Lovro Peterlin, managing direktor A1 Slovenija, d.d.

 

 

Spletna analitika
Google Analyitics
Namigi

Zagovori torek, 10. december in sreda, 11. december

Zagovori digitalnih poslovnih načrtov

Predstavitev digitalnega poslovnega načrta, ki ga udeleženci pripravijo pod vodstvom izbranih mentorjev, je še zadnja naloga NETFORK akademije, preden nova znanja prenesejo v svoja podjetja.

zagovori

Zaključna zabava četrtek, 12. december 2019

Zaključna zabava s svečano podelitvijo diplom

Uspešno delo udeležencev nagradimo s svečano podelitvijo diplom na zaključni zabavi, na kateri bomo z druženjem poskrbeli za ohranitev novih poznanstev, stikov in poslovnih priložnosti.  

zaključek
zabava