Polona Kisovec, 121 marketing d.o.o. - partnerica in direktorica

Avtor: NETFORK Akademija, 24.05.2023

POLONA KISOVEC, 121 marketing d.o.o. - partnerica in direktorica

Polona Kisovec je strokovnjakinja na področju direktnega marketinga, prodajnih sporočil za e-mail in spletni marketing, prodajnega pisanja za splet in marketinških kampanj. Je prva državna prvakinja v direktnem marketingu v Sloveniji, specialistka za direktno trženje v praksi z večletnimi izkušnjami pri delu s podjetji iz različnih panog (turizem, zavarovalništvo, igre na srečo, finance in bančništvo, izobraževanja, wellness in fitness, avtomobilizem, produkti široke potrošnje). Več o Poloni izveste tukaj.

Katere so ključne / najpomembnejše razlike med klasičnim pisanjem in pisanjem za splet?

Ob upoštevanju, da je branje prek računalniških ali mobilnih zaslonov težje in počasnejše tudi za 30 %, zaradi česar se bralec hitreje utrudi in naveliča, mora biti pisanje za splet bolj zasnovano tako, da ga lahko lažje »skenirate« z očmi. Spletni članki so zato ponavadi krajši, s krajšimi stavki, strukturirani v krajših odstavkih in z večjo uporabo številk in alinej.

Spletno besedilo z naslovom povzema vsebino članka (načelo obrnjene piramide), pri čemer moramo uporabiti tudi ključne besede in besedne zveze zaradi spletnega iskanja. Pri printu na primer uporabljamo krajše naslove.

Prodajni teksti ali dolgoročni vsebinski marketing? Kaj je bolje, zakaj?

Najboljše je tisto, kar podjetju prinaša dobiček. J Vsako podjetje pa mora poiskati zmagovalno formulo, ki vključuje kombinacijo obojega. Medtem, ko s prodajnimi teksti neposredno in takoj poskušamo prodati izdelek ali storitev ter lahko naše aktivnosti tudi merimo, uporabljamo vsebinski marketing bolj za podajanje priporočil, izobraževanje kupcev ter vzdrževanje dolgoročnih odnosov s kupci, odziv pa je težje oz. ni neposredno merljiv. Na primer s pisanjem bloga ali infografikami predstavljamo koristne informacije in nasvete, a brez jasno definirane ponudbe bomo težko prodali.

Katere so večne prodajne besede, ki tudi v digitalnem okolju dobro delujejo?

Novo, akcija, brezplačno, znižano, ugodno, zdaj, klikni tukaj …

Ste ena od predavateljic NETFORK Akademije... Kakšne so vaše dosedanje izkušnje z udeleženci?

Ugotavljam, da gre za udeležence, ki si želijo pridobiti novega znanja s področja spletnega marketinga, so se pripravljeni učiti in sodelovati, kar je za predavatelja kot olje na ogenj. Tako lahko z izpostavljanjem problemov, s katerimi se udeleženci soočajo pri delu, vključujemo njihove konkretne primere ter podajamo rešitve.

Zakaj se jo je vredno udeležiti in komu jo še posebej priporočate? So potrebna kakšna predznanja?

Internet je podjetjem omogočil interakcijo s končnim kupcem v realnem času. Kupci so se navadili na neposredno vključevanje in interakcijo z blagovno znamko ali podjetjem. Zato je za vse, ki želijo zagotavljati učinkovit marketing in prodajo v podjetju pomembno, da pridobivajo in osvežujejo znanje s tega področja. Tudi sama se nenehno izobražujem in nadgrajujem svoje znanje preko dela z naročniki in z lastnimi blagovnimi znamkami. Najlepše na Netforku je, da imaš zbrane strokovnjake in specialiste za spletni marketing, ki izhajajo iz prakse, in od katerih lahko iz prve roke dobiš odgovore na svoja vprašanja. Glede predznanja pa … Mislim, da če se je moja babica naučila uporabljati pametni telefon, potem se s pomočjo NETFORK Akademije lahko vsak usposobi za uporabo spleta kot dobičkonosnega prodajnega orodja.

<- Nazaj na seznam

Sorodne vsebine

Uroš Okorn

Uroš Okorn o vsebinskem marketingu kot učinkoviti prodajni metodi

Avtor: Uroš Okorn, Dominatus Datum: 24.05.23

Preko koncepta AIDA do konkretnih napotkov za učinkovit vsebinski marketing.

Aljoša Domijan

Aljoša Domijan - Prodaja dražjih izdelkov zahteva več pozornosti – tudi na spletu

Avtor: Aljoša Domijan, enaA.com Datum: 24.05.23

Kupci, ki kupujejo dražje izdelke nakupu posvetijo več časa in pozornosti, hitri nakupi pa so namenjeni cenejšim izdelkom.

Polona kisovec.jpg

Polona Kisovec - Pišite vsebino za samo 30 % vaših bralcev

Avtor: Polona Kisovec, 121 marketing Datum: 24.05.23

Preden začnete s pisanjem besedila, si jasno odgovorite, za koga konkretno so vsebine namenjene in kaj konkretno mu lahko ponudite.