Obiskovalci vaše spletne strani so velika mešanica različnih tipov ljudi in njihovi interesi se razlikujejo – nekateri iščejo samo podporo, nekateri želijo samo prebrati članek na vaši spletni strani, nekateri so bivše stranke, ki želijo ponovno opraviti nakup, nekateri so vas našli na družbenih omrežjih, itd. Čeprav se vsi ti ljudje štejejo kot obiskovalci in bi mogoče lahko v prihodnosti postali vaše stranke je vseeno pomembno, da ne pišete vsebine za vse te različne tipe ljudi.
Če ste že kdaj šli v restavracijo in vprašali natakarja, kaj vam priporoča, vam je verjetno rekel, da imajo pri njih vse dobro. Včasih pa naletite na natakarja, ki vam posebej priporoči določene jedi. Kateri natakar se vam zdi bolj prepričljiv? Najverjetneje tisti, ki za vas posebej izpostavi določene jedi in vas na ta način tudi bolje vodi skozi proces odločanja. Največja napaka, ki jo lahko naredite v svojih prodajnih teksti je, da tako kot natakarji, ki vam poskušajo na nevtralen način prodati vse jedi, tudi vi nevtralizirate svoja besedila, saj verjamete, da bo vaša spletna stran na ta način lahko privabila več ljudi in ne bo prišlo do konfliktov »okusov«.
Ta strategija ni učinkovita, če pišete prodajne vsebine. Zato preden začnete s pisanjem besedila, si jasno odgovorite, za koga konkretno so vsebine namenjene in kaj konkretno mu lahko ponudite.