ALJOŠA DOMIJAN, enaA.com / Gambit trade d.o.o. – partner in prokurist

Avtor: NETFORK Akademija, 24.05.2023

ALJOŠA DOMIJAN, enaA.com / Gambit trade d.o.o. – partner in prokurist

Aljoša Domijan na spletu prodaja že vse od leta 1999, ko je nastala www.enaA.com, katero vodi še danes. Podjetniško delovanje dopolnjuje z različnimi družbenimi aktivnostmi, na Netfork Akademiji pa je predavatelj že vrsto let. Je strokovnjak na področju planiranja in vodenja prodaje, marketinške strategije, učinkovite porabe marketinških sredstev, poslovnega modela in družbenih omrežij. Več o njem izveste tukaj. V najnovejšem intervjuju pa vam razkrije tudi to, kaj vam lahko prinese udeležba na Netfork Akademiji.

Kaj je bilo ključno za uspeha podjetja Enaa v preteklih dveh desetletjih?

Našim uporabnikom in kupcem zagotavljamo jasne in natančne informacije o ponudbah brez drobnega tiska.  

Kaj vse je mogoče prodajati preko spleta?

Danes se preko spleta prodaja vse. Res si večerje ne morete kupiti preko spleta, a najboljšo restavracijo boste izbrali prav prek spleta. Prav tako stanovanje, avtomobil, in nenazadnje, ali bi se danes zaposlili v podjetju, ki ima slabo spletno stran?

Katere 3 ključne aktivnosti morajo podpirati prodajo preko spleta?

Spletna trgovina je vrh ledene gore, katere ne bi bilo brez ekipe za uporabniško podporo, digitalnega marketinga in logistike.

Ste eden od predavateljev NETFORK Akademije... Kakšne so vaše dosedanje izkušnje z udeleženci?

Vsaka generacija pride z novimi še zahtevnejšimi nalogami, ki so jim jih zaupali v njihovih podjetjih. Do podelitve diplom se tako tudi predavatelji naučimo kaj novega.

Zakaj se jo je vredno udeležiti in komu jo še posebej priporočate? So potrebna kakšna predznanja?

Na Netfork lahko padete tudi z Marsa. Ob koncu akademije boste razumeli, kaj je pomembno na spletu in kako doseči zastavljene cilje. Seveda brez predznanja ne boste postali digitalni guruji, SEO eksperti ali influencerji, a z lahko boste vodili projekte in time s temi strokovnjaki.

<- Nazaj na seznam

Sorodne vsebine

Uroš Okorn

Uroš Okorn o vsebinskem marketingu kot učinkoviti prodajni metodi

Avtor: Uroš Okorn, Dominatus Datum: 24.05.23

Preko koncepta AIDA do konkretnih napotkov za učinkovit vsebinski marketing.

Aljoša Domijan

Aljoša Domijan - Prodaja dražjih izdelkov zahteva več pozornosti – tudi na spletu

Avtor: Aljoša Domijan, enaA.com Datum: 24.05.23

Kupci, ki kupujejo dražje izdelke nakupu posvetijo več časa in pozornosti, hitri nakupi pa so namenjeni cenejšim izdelkom.

Polona kisovec.jpg

Polona Kisovec - Pišite vsebino za samo 30 % vaših bralcev

Avtor: Polona Kisovec, 121 marketing Datum: 24.05.23

Preden začnete s pisanjem besedila, si jasno odgovorite, za koga konkretno so vsebine namenjene in kaj konkretno mu lahko ponudite.