Mitja Mavsar, Blub Blub d.o.o. - soustanovitelj in strokovnjak za uporabniško izkušnjo

Avtor: NETFORK Akademija, 30.05.2019

MITJA MAVSAR , Blub Blub d.o.o. - soustanovitelj in strokovnjak za uporabniško izkušnjo

Mitja Mavsar že več kot desetletje analizira, svetuje, načrtuje in usmerja internetne, mobilne in IT rešitve za različna slovenska/tuja, velika/mala podjetja in organizacije. Nekatere samostojno, večino pa v ekipi odličnih strokovnjakov iz podjetij Domenca Labs, Innovatif in Infobia. Objavlja tudi članke v različnih medijih in predava na IAM, FDV in na različnih dogodkih. Na NETFORK Akademiji predava o strateškem oblikovanju uporabniške izkušnje na vseh digitalnih platformah.

Katera naj bodo ključna vodila pri oblikovanju digitalne (!) uporabniške izkušnje?

Organizacija oz. nek njen vpliven človek mora najprej imeti iskreno željo opazovati, meriti in izboljšati izkušnjo, ne samo narediti nekega projekta za to, da bo vseč direktorju ali pa zaradi nekih digitalnih nagrad ali piarja. Razumeti je treba, kako dober UX (User Experience) v neki organizaciji vpliva na prihodke. Na podlagi tega si je potrebno pridobiti dovolj sredstev, časa, kadrov, in poguma za projekte, ki uporabniku signifikantno in kakovostno rešijo nek problem / izboljšajo kakovost izkušnje.

V samem procesu nastajanja izkušnje pa priporočam čim več prototipov, testiranja, in malih eksperimentov, ne nekih ogromnih projektov, ki se po več mesecev in let kuhajo znotraj organizacije, brez »feedbacka« uporabnika, dokler niso razkuhane in brez okusa.

Kateri so 3 ključni trendi na področju digitalne uporabniške izkušnje?

Vse več je personalizacije, glasovnega upravljanja, integracij s pametnimi napravami, partnerskega povezovanja med digitalnimi storitvami...  ampak nima smisla skočiti na nek trend le zato, da si trendovski. Tako le izgubljaš čas, ki bi ga lahko posvetil resničnim potrebam svojih uporabnikov. Bolj kot neki splošni ux trendi so pomembni ux trendi v posamezni panogi.

Kako bi komentirali ozaveščenost (slovenskega) menedžmenta o pomenu uporabniške izkušnje?

Nisem več v pogostem stiku z njimi. Zdi se mi, da se vse pogosteje sliši poudarjanje ux-a kot neke vrednote ali pa strateške usmeritve. To je super! Naslednji korak je oblikovanje internih produktnih ekip in vzpostavljanje/izobraževanje močnih user-centered produktnih vodij.

Ste eden od predavateljev NETFORK Akademije... Kakšne so vaše dosedanje izkušnje z udeleženci?

Včasih premalo konkretno sprašujejo. 

Zakaj se jo je vredno udeležiti in komu jo še posebej priporočate? So potrebna kakšna predznanja?

Mislim, da bi se netforka moral udeležiti vsak, ki v Sloveniji deluje digitalno, sploh upravljalski kader (projektni vodje, produktni vodje) da dobi pregled, kaj vse danes sploh pomeni “digitalno”.

Organizatorji in predavatelji netforka smo ljudje, ki smo na lastni koži preživeli res različne izzive  v digitalnem svetu. Vsak na svoj način smo speljali učinkovite, odmevne, kakovostne projekte. Te ljudi se splača spoznati, ker imajo v rokavu konkreten napotek za tvoj konkreten digitalni izziv. Prav rad bi si rad enkrat vzel čas in poslušal vsa ta predavanja tudi sam.

 

<- Nazaj na seznam