Blog

Aljoša Domijan

Aljoša Domijan - Prodaja dražjih izdelkov zahteva več pozornosti – tudi na spletu

Avtor: Aljoša Domijan, enaA.com Datum: 22.07.20

Kupci, ki kupujejo dražje izdelke nakupu posvetijo več časa in pozornosti, hitri nakupi pa so namenjeni cenejšim izdelkom.

Uroš Okorn

Uroš Okorn o vsebinskem marketingu kot učinkoviti prodajni metodi

Avtor: Uroš Okorn, Dominatus Datum: 10.07.20

Preko koncepta AIDA do konkretnih napotkov za učinkovit vsebinski marketing.

Radoš Skrt.jpg

Radoš Skrt - Facebook oglaševanje

Avtor: mag. Radoš Skrt, Nasvet.com Datum: 02.07.20

Najbolj učinkovit predstavnik push oglaševanja, ko govorimo o B2C segmentu, je Facebook, saj poleg velikega dosega omogoča tudi zelo natančno targetiranje.

Polona kisovec.jpg

Polona Kisovec - Pišite vsebino za samo 30 % vaših bralcev

Avtor: Polona Kisovec, 121 marketing Datum: 02.07.20

Preden začnete s pisanjem besedila, si jasno odgovorite, za koga konkretno so vsebine namenjene in kaj konkretno mu lahko ponudite.

Polona Kisovec.jpg

Polona Kisovec, 121 marketing d.o.o. - partnerica in direktorica

Avtor: NETFORK Akademija Datum: 10.06.19

Večne prodajne besede: Novo, akcija, brezplačno, znižano, ugodno, zdaj, klikni tukaj ...

Aljoša Domijan.jpg

ALJOŠA DOMIJAN, enaA.com / Gambit trade d.o.o. – partner in prokurist

Avtor: NETFORK Akademija Datum: 30.05.19

Danes se preko spleta prodaja vse. Res si večerje ne morete kupiti preko spleta, a najboljšo restavracijo boste izbrali prav prek spleta. Prav tako stanovanje, avtomobil ...