Bodočim digitalnim menedžerjem omogočimo, da vizualizirajo svoje digitalne aktivnosti in merijo ključne KPIje.
Zoran Savin o spremmbah kot stalnici na področju digitala.
Večina podjetij še vedno verjame, da spletni nastop pomeni imeti spletno stran ali spletno trgovino in vlagati čim več sredstev v oglaševanje za čim višji obisk.
V blog zapisu bom predstavil par pomembnih dejstev o digitalnem marketingu, ki sem jih skozi desetletne izkušnje v digitalni agenciji iPROM podrobneje spoznal. O teh dejstvih in delovanju programatičnega oglaševanja se bomo podrobneje pogovarjali na NETFORK Akademiji. Se vidimo.
Cilj vhodnega marketinga je gradnja dolgoročnih odnosov z uporabniki, ki ga dosežemo z ustvarjanjem zanimivih vsebin, s pomočjo pri reševanju njihovih težav in z deljenjem relevantnih vsebin na vsakem koraku prodajne poti.
Strokovni svet NETFORK akademije je pripravil nabor znanj, veščin in osebnostnih lastnosti menedžerja za digitalno poslovanje, ki so danes nujna za razumevanje z digitalom prežetih poslovnih okolij v prav vseh panogah.