Luka Kogovšek, MBA, VenetiCOM d.d., vodja akademije

Avtor: NETFORK Akademija, 24.05.2023

LUKA KOGOVŠEK, MBA, VenetiCOM d.d., vodja akademije

Luka Kogovšek je izvršni direktor podjetja VenetiCOM d.o.o., ki še danes razvija in upravlja največji slovenski spoznavni portal ona-on.com. Delal je kot pomočnik direktorja podjetja Httpool d.o.o., po študiju MBA (Aston Business School, UK) pa kot direktor za strateški marketing pri podjetju Najdi.si d.o.o. in kasneje kot svetovalec pri Telekom Slovenije, d.d..  Je vodja NETFORK Akademije, njen predavatelj in mentor. Več o njem, vključno z video intervjujem, posnetim lani, lahko preberete tukaj. Pred vami pa je svež intervju, v katerem Luka med drugim razkrije tudi novosti v letošnjem programu.

Kateri bodo ključni izzivi, ki jih boste z letošnjo generacijo najbolj intenzivno obravnavali in ki tudi predstavljajo trende na področju digitalnega poslovanja?

Jedro vsakega digitalnega projekta je poiskati in prednostno izvajati aktivnosti z visoko dodano vrednostjo. Bodočim digitalnim managerjem omogočimo, da vizualizirajo svoje digitalne aktivnosti in merijo ključne KPI-je, s pomočjo katerih se nato samodejno razgrne slika spletnega poslovanja in objektivizira odločanje. To je osrednja kompetenca, ki je najbolj uporabno generalistično znanje digitalnih managerjev, ki jim omogoča, da se postavijo v vlogo suverenih vodij področja.

Se v letošnjem programu obetajo kakšne novosti, ki jih je dobro izpostaviti?

Pri najpomembnejših digitalnih orodjih, ki jih uporabljamo pri svojem delu »digitalci«, bodo letos še bolj kot prej v ospredju praktični primeri in mini delavnice. Pri pojmih, kot so blockchain, AI, IOT… bomo letos predstavili primere uporabe v praksi s smernicami za vaša podjetja. Podrobnejši program letošnje že 12. sezone NETFORK Akademije je sicer na voljo tukaj.

Kako bi kot izkušen strokovnjak na vašem področju opisali vaše dosedanje izkušnje s posredovanjem znanja udeležencem/kam na NETFORK Akademiji?

V največje zadovoljstvo mi je, da je NETFORK izrazito MBA-jevsko naravnan, kar pomeni, da so pridobljena znanja in naziv digitalni manager le stranski učinek poglobljenega dela na konkretnem projektu udeleženca, ki odnese s tega izobraževanja strategijo in akcijski plan za svoj projekt. Za razliko od drugih izobraževanj torej stremimo k neposredni uporabni vrednosti za organizacijo udeleženca.

Zakaj se je po vašem mnenju vredno udeležiti Netfork Akademije?

Največja pridobitev je ureditev digitalnega poslovanja udeležencev na način, da zmanjšamo število manj pomembnih aktivnosti in se fokusiramo na ključne, kar se prevaja v znaten prihranek časa, denarja in drugih resursov. Sicer pa je NETFORK Akademija skrbno zasnovan program praktičnega izobraževanja s strani vodilnih strokovnjakov in obiskov podjetij, kjer prakticirajo tudi v mednarodnem okolju, tako da vsakdo poleg uporabnih znanj, naziva digitalnega managerja, konkretnega akcijskega načrta za svojo organizacio, pridobi tudi vpogled v digitalno poslovanje uspešnih podjetij, ter članstvo v Alumniju, kjer digitalni managerji izmenjujemo mnenja, rešujemo aktualno problematiko, ipd. Nenazadnje pa gre za edino tovrstno elitno in holistično izobraževanje v Sloveniji.

Komu NETFORK Akademijo priporočate in ali so potrebna predznanja?

Predznanja s področij poslovanja, vodenja, prodaje, marketinga, digitalnih procesov, razvoja sicer niso nujna, so pa izjemno koristna, saj primarno usposabljamo managerje in vodje digitala, ki že imajo nekaj kilometrine. Panoga pa je tudi polna strokovnega žargona, ki ga je potrebno spoznati. Ne glede na to, pa je NETFORK Akademija tudi zelo primeren vstop v digitalno upravljanje za zelo motivirane začetnike, saj ponuja jasno strukturo in načrtovanje, tako da se v izhodišču izognemo glavni težavi ‘digitalnega zoo-ja’, kjer nepomembne aktivnosti prevladujejo nad pomembnimi.

<- Nazaj na seznam

Sorodne vsebine

Jasna Suhadolc.jpg

Jasna Suhadolc: "Cilj inbound marketinga so dolgoročni odnosi."

Avtor: Jasna Suhadolc, Actuado Datum: 24.05.23

Cilj vhodnega marketinga je gradnja dolgoročnih odnosov z uporabniki, ki ga dosežemo z ustvarjanjem zanimivih vsebin, s pomočjo pri reševanju njihovih težav in z deljenjem relevantnih vsebin na vsakem koraku prodajne poti.

Miloš Suša.jpg

Miloš Suša: "Na digitalni marketing je treba gledati celovito."

Avtor: Miloš Suša, Iprom Datum: 24.05.23

V blog zapisu bom predstavil par pomembnih dejstev o digitalnem marketingu, ki sem jih skozi desetletne izkušnje v digitalni agenciji iPROM podrobneje spoznal. O teh dejstvih in delovanju programatičnega oglaševanja se bomo podrobneje pogovarjali na NETFORK Akademiji. Se vidimo.

Sašo-Palčič_1.jpg

Sašo Palčič o pomenu premišljenega spletnega nastopa

Avtor: Sašo Palčič, Madwise Datum: 24.05.23

Večina podjetij še vedno verjame, da spletni nastop pomeni imeti spletno stran ali spletno trgovino in vlagati čim več sredstev v oglaševanje za čim višji obisk.