Luka Kogovšek

VenetiCOM d.o.o. – izvršni direktor

Strokovnjak na področju:

  • Določitev in vzpostavitev KPI-jev za določanje ciljev in merjenje učinkovitosti doseganja ciljev

  • Odločanje o prioritetah in investicijah v razvoju, prodaji in marketingu

  • Načrtovanje in izvedba avtomatizacije marketinga in prodaje na spletu

  • Optimizacija procesov v prodaji in marketingu

Luka Kogovšek je izvršni direktor podjetja VenetiCOM d.o.o. Svojo kariero je začel kot samostojni raziskovalec pri projektu RIS na Fakulteti za družbene vede. Leta 2001 je ustanovil VenetiCOM d.o.o., ki še danes razvija in upravlja največji slovenski spoznavni portal ona-on.com. Delal je kot pomočnik direktorja podjetja Httpool d.o.o., po študiju MBA (Aston Business School, UK) pa kot direktor za strateški marketing pri podjetju Najdi.si d.o.o. in kasneje kot svetovalec pri Telekom Slovenije, d.d.

Intervju

Katera so ključna področja v digitalnem marketingu?

Ključni procesi iz digitalnega pogleda v prodajnem marketingu so zelo jasni. V osnovi nas zanimajo tri stvari, prva je prihodkovna enačba. Gre se za število enot, ki jih prodaš x cena na enoto, kar predstavlja skupne prihodke. Zanima nas torej koliko enot prodamo in po kakšni ceni oziroma kakšen RVC uspemo ustvariti na posamezno enoto. Te podatke kasneje pretvorimo v prodajne lijake, ki so druga pomembna komponenta v digitalnem marketingu. Na vrhu lijaka imamo potencialne kupce, ki jim sledijo zainteresirani kupci, dejanski kupci in ponovni kupci. Tretja pomembna stvar pa je to, kaj se dogaja v glavi kupca, ko išče rešitev za svoj problem. Gre za tako imenovani informativni nakupno prodajni proces, v katerem ljudje, ki s pomočjo spleta iščejo rešitve za svoje težave ob iskanju naletijo na naše vsebine. S tem, ko nas vidijo kot zaupanja vredne ponudnike in imamo rešitev za njih, se lahko postopoma odločijo za nakup našega produkta ali naročilo naše storitve.

Umetnost digitalnega marketinga in prodaje je, da združi vse poglede in da imamo ves čas na voljo rezultate, ki jih želimo doseči s pomočjo prodaje, na drugi strani pa dobro poznamo kupca in spremljamo kako se premika skozi prodajni lijak. Torej da uparimo to kar mi prodajamo, s tistim, kar ljudje hočejo v posamezni fazi nakupnega procesa. Seveda je pri tem ključno, da razvijemo rešitve, ki omogočijo, da iz potencialnega kupca nastane lojalen in zadovoljen kupec.

 Oglejte si celoten intervju

 

 

Luka Kogovšek na NETFORK Akademiji predava:

Metrike za spremljanje učinkovitosti in odločanje (prikaz koncepta kontinuiranih izboljšav in KPI-jev)

Govora bo o orodju za učinkovito upravljanje marketinških in prodajnih procesov v marketingu. Predstavljen bo model prodajno marketinškega odločanja, ki temelji KPI-jih in doseganju ciljev. S pomočjo dobrega poznavanja modela, bo menedžerjem predstavljen učinkovit način, kako komunicirati z upravo, vrhnjim menedžmentov in kako upravičiti ter tudi razložiti aktivnosti pri digitalnem poslovanju. 

POGLEJ CELOTEN PROGRAM