Strokovnjak na področju:
Uporaba podatkov
Podatkovne baze
Direktni marketing in prodaja
Strategija trženja
Marko Penko je univ. dipl. ekonomist z več kot 7 let izkušenj iz direktnega marketinga in prodaje ter vodenja več milijonov vrednega letnega oglaševalskega proračuna v 21 državah CEE regije. V podjetju Studio Moderna je zaposlen kot vodja trženja na podatkovne baze v okviru katerega razvija lojalnostne programe ter strategije trženja na ključne segmente kupcev.
Je tudi stalni predavatelj na Google AdWords Akademiji, strokovnih seminarjih ter delavnicah in lastnik certifikata, ki ga izdaja priznana organizacija za direktni marketing Direct Marketing Association v ZDA.
Marko Penko na NETFORK Akademiji predava:
Drugi obisk podjetja bo potekal v podjetju Studia Moderna, kjer bo predavanje o uporabi podatkov in podatkovnih baz, izpeljal Marko Penko. Govora bo o tem kako uporabiti podatke, ki so vam na voljo o vaših uporabnikih in z njimi povečati prodajne cilje.