Jožko Križan

Svetovalec za športni marketing

Strokovnjak na področju:

  • športni marketing

Športni marketing razume in živi kot ustvarjanje zgodb oz. doživetij za navijače, sponzorje in športne organizacije. S strateškim in raziskovalnim kreiranjem je v svoji 15 letni športno-marketinški karieri športnim organizacijam omogočal nenehno rast, njihovim sponzorjem pa učinkovite aktivacije.

Pet let je vodil marketing Olimpijskega komiteja Slovenije, sedaj pa že skoraj desetletje delujena področju smučarskih športov. Z njegovim projektom NFT Planica 2022 sta Slovenija in Mednarodna smučarska zveza (FIS) naredil prvi uspešni kripto projekt na področju zimskih športov. Jožko Križan je član Advertising Committee-ja Mednarodne smučarske zveze (FIS) in Predsednik odbora za marketing OPA (združenje 10 nacionalnih smučarskih zvez centralno evropskih držav).

Jožko Križan na NETFORK Akademiji predava:

NFT - kako izkoristiti nov kanal za prodajo storitev

Predavatelj je avtor koncepta NFT Planica 2022 - to je prvi NFT projekt v Sloveniji, ki je ustvaril konkretne prihodke organizatorju (Smučarski zvezi Slovenije). Predavanje bo zelo konkretno prikazalo, kako smo tekmo svetovnega pokala v Planici kot blagovno znamko povezali s konceptom NFT z vidika vsebine blagovne znamke, ustvarjanja dodatnih prihodkov, vključevanja poslovnih partnerjev in učinkov na nadaljnji razvoj. Predavatelj bo svoje izkušnje delil z predvsem z vidika marketinga(rja). NFT Planica 2022 je dobitnik Sporto nagrade za najboljši projekt v kategoriji najboljše komuniciranje športnih subjektov.