Zoran Savin

Digitall, partner in predsednik - IAB Slovenije

Strokovnjak na področju:

  • Sodobni potrošniki

  • Digitalni mediji

  • Poslovni modeli v digitalnem okolju

Intervju

Kakšen je sodobni potrošnik in kaj je o njem potrebno vedeti?

Sodobni potrošnik je predvsem ''bombardiran'' iz strani ogromno različnih kanalov in sporočil. To je prva stvar, ki se jo je potrebno zavedati pred tem, da bi lahko resnično razumeli delovanje kanalov in kakšen je naš cilj. Večkrat se obregnemo prav ob to, da je pri vseh teh kanalih spet najbolj pomembno kaj komuniciramo in kako komuniciramo.

 Potrebno je komunicirati v jeziku domačem ciljni skupini, takrat smo naredili največ (ne glede na prostor komuniciranja). S tem bomo spoznali tudi pristne reakcije na vsebino, ki smo jo komunicirali.

Pomembno se je zavedati tudi, da ni več samo potrošnik, ampak je tudi uporabnik. Skozi digitalno se z njim pogovarjamo v dvosmerni komunikaciji – kar ga naredi uporabnika in je za razumevanje komunikacije in celotnega konteksta zelo pomembno. 

Oglejte si celoten intervju

Zoran Savin na NETFORK Akademiji predava:

Sodobni potrošniki in digitalni mediji

Današnji potrošniki so se zelo spremenili. Poznamo njihove navade in značilnosti? Potrošnik že dolgo ni več samo potrošnik, ampak tudi uporabnik, s katerim komuniciramo dvosmerno. Katere kanale uporabiti in na kakšen način (učinkovito) komunicirati z njimi. 

POGLEJ SI CELOTEN PROGRAM