Vuk Ćosić

Dejanski spletni strateg

Strokovnjak na področju:

  • Strategija digitalnega nastopa

  • Družbena odgovornost digitalnega poslovanja

  • Uporabniška izkušnja

  • Strategija spletnega komuniciranja

Vuk Ćosić je internetni veteran in mednarodno priznani klasik internetne umetnosti. Je soustanovitelj Ljubljanskega laboratorija za digitalne medije (Ljudmila) in podjetja Case Sensitive.

Na položaju kreativnega direktorja podjetja Literal in pozneje kot direktor oddelka za uporabniško izkušnjo v podjetju RenderSpace je vodil projektne skupine na večjem številu ključnih slovenskih in drugih spletnih projektov.

Med njegovimi najpomembnejšimi projekti so: Matkurja, Najdi.si, Pinkponk, SiOL, Mladina, Kolosej, Iskratel, Lek, Urad Vlade za Informiranje, Adria Airways, Računsko sodišče RS, Coolinarika.com (Podravka), Podravka, intranet Pristopa, intranet Leka, intranet Sociusa, intranet Iskratela.

Kot strokovnjak za uporabniško izkušnjo pogosto predava na konferencah, notranjih izobraževanjih in praktikumih strategije spletnega komuniciranja na Fakulteti za družbene vede ter piše strokovne članke (kolumnist Dela, Finance, Dnevnik, Manager Plus ...). Je avtor knjige O pisanju za splet, organizator strokovnih srečanj Net Konference in Interaktivnega Festivala, žirant za nagrade Izidor, Netko, Magdalena, Zlata ptica in druge ter član IO sekcije za splet na GZS.

Intervju

Kako sploh začeti s snovanjem digitalne strategije?

Pri razmisleku o digitalni strategiji premišljujemo o tem kje smo sedaj – diagnostika, kje bi rabi bili – videnje dosegljivega cilja, in zastavljanje vprašanja poti.

Mogoče je o teh besedah enostavno govoriti, problem je v dojemanju lastne organizacije (zlasti če je tvoja). Težko se je odmaknit in iz objektivnega zornega kota pogledati na sistem ter delovanje, ampak je pa to izredno pomembno.

Fokus, zlasti v začetni fazi moramo imeti na napakah, ki nastanejo čisto na začetku, saj se lahko drugače vlečejo čez vse naslednje faze. Ravno te napake so največje in lahko močno vplivajo na celoten proces oziroma so lahko celo usodne.

 Oglejte si celoten intervju

Vuk Ćosić na NETFORK Akademiji predava:

Strategija digitalnega nastopa

Predavanje bo zajemalo celoten spekter digitalnega nastopa. Kako začeti proces že pri postavljanju pravilnih strateških vprašanj, kako cilje implementirati v prakso in jih doseči ter katere napake se lahko pri tem prikradejo in kako jih čimhitreje odpraviti. 

POGLEJ CELOTEN PROGRAM