Strokovnjak na področju:
Postavitev in upravljanje analitičnih modelov podjetij
Uporabniška izkušnja
Optimizacija nakupnega procesa
Digitalna strategija
Upravljanje spletnega nastopa
Uroš Žižek je partner in vodja raziskav v podjetju E-laborat d.o.o. Vrsto let se ukvarja z raziskavami, najprej kot medijski analitik pri Pristop Klipingu, nato kot vodja analize in nazadnje kot vodja produkcije in kakovosti. Kot zunanji sodelavec je sodeloval pri mnogih raziskavah v Sloveniji, zadnje dve leti pa se intenzivno ukvarja z raziskovanjem interneta, kot vodja raziskav v podjetju E-laborat. S pomočjo sodelavcev je razvil 250 indikatorjev dobrih spletnih strani. Predaval je na Netfork delavnicah in vodi raziskovalni oddelek pri E-laborat. Je dober poznavalec internetnega okolja, njegovih tehnologij in hkrati tudi programer. Trenutno je slušatelj na Multidisciplinarnem podiplomskem študiju statistike na Univerzi v Ljubljani. V letu 2010 sta skupaj z bratom Primožem izdala knjigo OUTERNET – Preobrat v internetnem poslovanju.
Uroš Žižek na NETFORK Akademiji predava:
Brez doslednega spremljanja dogajanja na spletnem mestu ne moremo dobro poznati svojih kupcev/uporabnikov ter jim ponujati vsebino, ki jih najbolj zanima. Poznavanje vaših obiskovalcev pomeni tudi možnost optimizacije prodajnega lijaka, boljših prodajnih rezultatov ... Vse o analitiki, primernih orodjih in stvareh, ki jih morate vedeti o spremljanju delovanja vašega spletnega mesta.