Radoš Skrt

Nasvet.com

Strokovnjak na področju:

  • SEO

  • SEM

  • Spletna prodaja

  • Digitalni marketing

Radoš Skrt je specialist za SEO in SEM ter lastnik internetno marketinškega portala Nasvet.com. Trenutno je zaposlen kot direktor internetne prodaje za Slovenijo v podjetju Studio Moderna.

Rezultat njegovega dolgoletnega preučevanje teoretičnih in praktičnih vidikov internetnega marketinga je več kot 170 objavljenih člankov v dnevnikih in revijah kot so Delo, Kapital, Dnevnik, Finance, Monitor in Moj mikro.

Je redni predavatelj na seminarjih in konferencah, ki obravnavajo tematiko internetnega marketinga. Veliko izkušenj si je nabral tudi z vodenjem projektov izdelave spletnih strani, s svetovalnim delom ter z večjim številom uspešno izpeljanih projektov na področju optimizacije spletnih strani.

Intervju

Glede na pretekle "pretrese" v iskalnih algoritmih iskalnika Google, bi podjetjem še vedno svetovali osredotočanje na organsko rangiranje v iskalnikih oz. ali je SEO umrl?

Internet je živ organizem. Edina konstanta so spremembe. Tako je tudi na področju optimizacije. Tisti, ki se ukvarjamo z optimizacijo moramo vzeti v zakup, da Google nenehno spreminja pravila igre in temu se je pač potrebno prilagajati. Svojim strankam pa vedno svetujem, da istočasno uporabljajo tako SEO kot SEM. Vsako področje ima namreč svoje prednosti in slabosti, dejstvo pa je, da če jih uporabljamo istočasno, pride do velikih sinergijskih učinkov. V tem primeru še kako drži formula, da je 1+1=3.

Radoš Skrt na NETFORK Akademiji predava:

Izzivi optimizacije za spletne iskalnike za menedžerje - SEO

Če nimate optimizirane vaše spletne strani ne morete pričakovati dobrih poslovnih rezultatov digitalnega poslovanja. Vsako mesto, ki se nahaja za prvim zadetkom, drastično izgublja število klikov in promet na spletni strani. Da preprečite slabe rezultate, zadržite vodilno pozicijo ali do nje čimhitreje pridete.

POGLEJ SI CELOTEN PROGRAM