Radoš Skrt

Nasvet.com

Strokovnjak na področju:

  • SEO

  • SEM

  • Spletna prodaja

  • Digitalni marketing

Mag. Radoš Skrt je specialist za SEO, Facebook in Google oglaševanje. V okviru svojega podjetja Nasvet.com je organiziral tudi že več kot 50 seminarjev s področja internetnega marketinga (več na http://seminarji.nasvet.com).

Od leta 2007 do 2014 je bil zaposlen kot internetni direktor za Slovenijo v podjetju Studio Moderna. Leta 2016 je postal mednarodno certificirani DIMAQ master trener. Njegovo podjetje Nasvet.com ima že vrsto let status Google Partner ter pridobljene številne Googlove certifikate.

Rezultat njegovega več kot 20 letnega preučevanje teoretičnih in praktičnih vidikov internetnega marketinga je več kot 180 objavljenih člankov v dnevnikih in revijah kot so Delo, Kapital, Dnevnik, Finance, Monitor in Moj mikro.

Radoš Skrt je redni predavatelj na seminarjih in konferencah, ki obravnavajo tematiko internetnega marketinga. Veliko izkušenj si je nabral tudi z vodenjem projektov izdelave spletnih strani, s svetovalnim delom ter z večjim številom uspešno izpeljanih projektov na področju optimizacije spletnih strani.

Intervju

Glede na pretekle "pretrese" v iskalnih algoritmih iskalnika Google, bi podjetjem še vedno svetovali osredotočanje na organsko rangiranje v iskalnikih oz. ali je SEO umrl?

Internet je živ organizem. Edina konstanta so spremembe. Tako je tudi na področju optimizacije. Tisti, ki se ukvarjamo z optimizacijo moramo vzeti v zakup, da Google nenehno spreminja pravila igre in temu se je pač potrebno prilagajati. Svojim strankam pa vedno svetujem, da istočasno uporabljajo tako SEO kot SEM. Vsako področje ima namreč svoje prednosti in slabosti, dejstvo pa je, da če jih uporabljamo istočasno, pride do velikih sinergijskih učinkov. V tem primeru še kako drži formula, da je 1+1=3.

Radoš Skrt na NETFORK Akademiji predava:

Izzivi optimizacije za spletne iskalnike za menedžerje - SEO

Če nimate optimizirane vaše spletne strani ne morete pričakovati dobrih poslovnih rezultatov digitalnega poslovanja. Vsako mesto, ki se nahaja za prvim zadetkom, drastično izgublja število klikov in promet na spletni strani. Da preprečite slabe rezultate, zadržite vodilno pozicijo ali do nje čimhitreje pridete.

POGLEJ SI CELOTEN PROGRAM