Peter Geršič

Poesis d.o.o. - Google Partner

Strokovnjak na področju:

  • Komunikacijske tehnologije

  • Spletno oglaševanje

  • Spletni sistemi

  • Komuniciranje na spletu

Peter Geršič je diplomiral na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani, univerzitetni študij komunikologija, smer trženje in tržno komuniciranje, s področja upravljanja tržnih znamk.

Od 1996 do 2002 leta je deloval na medijskem področju kot novinar ter scenarist in producent v oglaševanju. Medijske izkušnje si je pridobival na vrsti lokalnih in regionalnih radijskih postaj, tudi kot glavni urednik radijskega programa.

V zadnjem desetletju se intenzivno ukvarja predvsem s komunikacijskimi tehnologijami, predvsem z izkoriščanjem svetovnega spleta v marketinške in poslovne namene. V podjetju T-media je kot projektni vodja izpeljal nekaj večjih spletnih projektov in nato kot direktor in partner podjetja razvil poslovni segment spletnega oglaševanja ter spletnih sistemov za podporo poslovanju. Danes v podjetju Poesis kot direktor in partner razvija sodobne storitve s področja marketinškega in poslovnega komuniciranja. Njegove izkušnje obsegajo sodelovanje z največjimi slovenskimi podjetji ter mednarodnimi organizacijami kot je Svet Evrope.

Strokovni izzivi velikega medijskega sistema so ga leta 2009 popeljali h kandidaturi in imenovanju za Svetnika Programskega sveta Radiotelevizije Slovenija, kjer je v mandatu Programskega sveta 2010 – 2014 deloval predvsem na področju razvoja spletnega komuniciranja ter multimedijskih vsebin nacionalnega medija ter opravljal funkcijo podpredsednika Sveta.

Kot habilitirani predavatelj je več let predaval tudi na Fakulteti za informacijske študije v Novem mestu pri strokovnih predmetih E-poslovanje, Raziskovanje interneta, Družbeni vidiki uporabe informacijskih tehnologij ter Spletno komuniciranje in odnosi z javnostmi.

Peter Geršič na NETFORK Akademiji predava:

Googlova orodja in njihova implementacija v poslovanje

Google ponuja številna (tudi brezplačna) orodja, ki lahko pomagajo izboljšati poslovanje podjetij na spletu. Katera orodja so primerna, čemu so namenjena in kako jih najučinkoviteje uporabiti. 

POGLEJ SI CELOTEN PROGRAM