Strokovnjak na področju:
Programatični zakup
Prikazno oglaševanje
Digitalna transformacija
Sodobni potrošniki
Miloš Suša, spletni medijski specialist v digitalni agenciji iPROM, ključne domače in tuje naročnike usmerja v procesu digitalne transformacije in jim z dolgoletnimi strokovnimi izkušnjami pomaga do poglobljenega razumevanja navad potrošnikov v novodobnem ter vse bolj disruptivnem okolju.
S pozitivnim nastopom si Miloš prizadeva za povečevanje digitalnega odtisa svojih naročnikov in pri tem zagovarja sodelovalnost in proaktivnost. Poleg dolgoletnih izkušenj s področja digitalnega marketinga mu pri gradnji poslovnih odnosov pomaga tudi strokovno znanje iz informatike in ekonomije; kot mentor v iPROM-u pa dragocene izkušnje z velikim entuziazmom predaja tudi na mlajše zaposlene. S tem živi svoj priljubljen moto »Ne preživijo najmočnejši in najpametnejši, ampak tisti, ki se najbolje prilagajajo spremembam,« ki ga v poslovnem okolju udejanja tudi z neprestanim prizadevanjem po nadgradnji strokovnega znanja in ga z inovativnimi idejami prenaša v DNK vseh oglaševalcev, s katerimi sodeluje.
Miloš Suša na NETFORK Akademiji predava:
Prikazno oglaševanje prinaša številne priložnosti, ki jih je smiselno izrabiti in uporabiti pri izboljšanju digitalnega poslovanja podjetja. Programatični zakup zahteva in prinaša veliko podatkov, ki jih je potrebno smiselno uporabiti in implementirati pri oglaševanju na spletu.