Aljoša Domijan

enaA.com / Gambit trade d.o.o. – partner in prokurist

Strokovnjak na področju:

  • Planiranje in vodenje prodaje

  • Marketinška strategija

  • Učinkovita poraba marketinških sredstev

  • Poslovni model

  • Družbena omrežja

Aljoša Domijan na spletu prodaja že vse od leta 1999, ko je nastala www.enaA.com, katero vodi še danes. Podjetniško delovanje dopolnjuje z družbenimi aktivnostmi: en mandat kot podpredsednik Slovenskega društva Informatika, dva mandata kot predsednik Združenja za informatiko in telekomunikacije pri Gospodarski zbornici Slovenije. Od leta 2014 do 2016 član sveta Zavod IAB Slovenija (IAB - Interactive Advertising Bureau). Dolgoletni predavatelj na Netfork spletni akademiji. Dve leti predsednik žirije WEBSI (2015, 1016) – spletni prvak ter dolgoletni član te žirije. Od leta 2014 aktivno vključen v startup sceno v Sloveniji, na Hrvaškem in v tujini. Leta 2016 prejme nagrado Najboljšega mentorja za 3. generacijo startupov v ABC pospeševalniku. V letih 2015 in 2016 nominiran za enega izmed pet kandidatov za slovenskega investitorja leta. Redno predava na seminarjih ter objavlja strokovne in poljudne članke na temo startupov, trženja, komunikacije s tržnimi skupinami ter uporabe novih tehnologij v poslovnem okolju in družbi; zadnja leta kot kolumnist časnika Finance.

Intervju

Katera orodja so najprimernejša za prodajo?

V primeru našega podjetja (enaA.com) je še vedno najpomembnejši kanal Google. Pri nekaterih mlajših podjetjih gre opaziti, kar me je tudi močno presenetilo, da največ obiska njihovih spletnih strani generira Facebook (govorim o 60 ali 70 % v obeh primerih). Kljub temu je število obiskovalcev precej manjše kot pri preusmerjanju iz Googla.

Počasi sledijo e-mail kampanje in ostale dejavnosti iz naslova dejavnosti za lojalnost kupcev, ki skrbijo, da se kupci ponovno vračajo na vaše spletne strani. Sem spada vsebinski marketing, kjer je pomembno kako dobro uredništvo imate v podjetju in kako kakovostno ter usmerjeno v ciljno publiko vsebino pripravljate.

Cilj je imeti spletno stran, ki pri kupcih deluje kot referenca oziroma iztočnica za primerjavo z ostalimi ponudniki.

Oglejte si celoten intervju

Aljoša Domijan na NETFORK Akademiji predava:

Kako prodajati na Enaa.com - kaj deluje in kaj ne?

Ali povečate oglaševanje, če podatki kažejo, da je učinkovito? Prenehate oglaševati, če ni učinkovito? Spremenite ponudbo, ceno, nagovor, … Naredite karkoli drugega? Danes lahko prodajate preko Facebooka, Instagrama, Tiktoka, preko Google oglasov in iskalnika. Pomagajo vam lahko influencerji, plačane objave in oglasi v klasičnih medijih in na spletu. Čeprav lahko skoraj vsak dan poskusite kaj novega, ne pozabite, da več kot 90% vaše celotne prodaje realizirate le skozi dva ali tri, mogoče največ pet prodajnih kanalov. Kateri so najboljši za vas?

POGLEJ SI CELOTEN PROGRAM