Vse, kar je digitalno, je že do samega rojstva zaznamovano s konstantnimi spremembami. Zato je poznavanje sprememb izjemno pomemben del vsake digitalne kampanje ali projekta. Pa ne toliko z vidika tega, kaj ne smemo delati, ampak kaj bi morali. Uporabnik je v kontekstu digitalnega pravzaprav taka majhna, premikajoča se tarča. Kar pomeni, da se nam hitro zgodi, da streljamo popolnoma mimo …
A zgodi se, da te konstantne spremembe še dodatno pospešijo izredni dogodki. Širjenje virusa, ki smo mu bili priča v začetku tega leta, je gotovo eden od njih. Ne samo, da je pospešil najpomembnejše digitalne trende, na splet in v digitalno je privabil še kopico novih podjetij in posameznikov, ki sedaj predstavljajo del naše marketinške realnosti.
Izziv digitalnega pa niso samo spremembe. Gre tudi za dejstvo, da ga žal ne moremo opazovati skozi svoje oči, ampak več ali manj samo zgolj preko podatkov. Tako so bile denimo ob prihodu virusa ulice prazne, a splet je drvel s še večjo hitrostjo. Pa vendar se je mnogim zdelo, da se je ustavilo vse.
Obema izzivoma se bomo tako poskušali posvetiti in jih razvozlati. Predvsem pa vzpostaviti tak osnovni koncept, kako videti tarčo na drugi strani. 😊
(Zoran Savin bo imel predavanje Ključni digitalni trendi, na 1. modulu, 22. septembra. Oglejte si celoten program.)