Zoran Savin - Spremembe v digitalnem poslovanju

Avtor: Zoran Savin, Digital, predsednik IAB Slovenija, 22.07.2020

Vse, kar je digitalno, je že do samega rojstva zaznamovano s konstantnimi spremembami. Zato je poznavanje sprememb izjemno pomemben del vsake digitalne kampanje ali projekta. Pa ne toliko z vidika tega, kaj ne smemo delati, ampak kaj bi morali. Uporabnik je v kontekstu digitalnega pravzaprav taka majhna, premikajoča se tarča. Kar pomeni, da se nam hitro zgodi, da streljamo popolnoma mimo …

A zgodi se, da te konstantne spremembe še dodatno pospešijo izredni dogodki. Širjenje virusa, ki smo mu bili priča v začetku tega leta, je gotovo eden od njih. Ne samo, da je pospešil najpomembnejše digitalne trende, na splet in v digitalno je privabil še kopico novih podjetij in posameznikov, ki sedaj predstavljajo del naše marketinške realnosti.

Izziv digitalnega pa niso samo spremembe. Gre tudi za dejstvo, da ga žal ne moremo opazovati skozi svoje oči, ampak več ali manj samo zgolj preko podatkov. Tako so bile denimo ob prihodu virusa ulice prazne, a splet je drvel s še večjo hitrostjo. Pa vendar se je mnogim zdelo, da se je ustavilo vse.

Obema izzivoma se bomo tako poskušali posvetiti in jih razvozlati. Predvsem pa vzpostaviti tak osnovni koncept, kako videti tarčo na drugi strani. 😊

(Zoran Savin bo imel predavanje Ključni digitalni trendi, na 1. modulu, 22. septembra. Oglejte si celoten program.)

<- Nazaj na seznam

Sorodne vsebine

Sašo-Palčič_1.jpg

Sašo Palčič o pomenu premišljenega spletnega nastopa

Avtor: Sašo Palčič, Madwise Datum: 11.08.20

Večina podjetij še vedno verjame, da spletni nastop pomeni imeti spletno stran ali spletno trgovino in vlagati čim več sredstev v oglaševanje za čim višji obisk.

Miloš Suša.jpg

Miloš Suša: "Na digitalni marketing je treba gledati celovito."

Avtor: Miloš Suša, Iprom Datum: 10.08.20

V blog zapisu bom predstavil par pomembnih dejstev o digitalnem marketingu, ki sem jih skozi desetletne izkušnje v digitalni agenciji iPROM podrobneje spoznal. O teh dejstvih in delovanju programatičnega oglaševanja se bomo podrobneje pogovarjali na NETFORK Akademiji. Se vidimo.

Luka Kogovšek.jpg

Luka Kogovšek, MBA, VenetiCOM d.d., vodja akademije

Avtor: NETFORK Akademija Datum: 10.06.19

Bodočim digitalnim menedžerjem omogočimo, da vizualizirajo svoje digitalne aktivnosti in merijo ključne KPIje.