15 TOP kompetenc za menedžerje za digitalno poslovanje

Avtor: Matija Škof, 16.01.2019

Paleta potrebnih znanj, digitalnih orodij in tehnik, potrebnih za digitalno konkurenčnost, se kot običajno širi, a obenem je pred vami težka naloga, da zasnujete strategijo, ki bo žela uspeh v vašem poslu!

Strokovni svet NETFORK akademije je pripravil nabor znanj, veščin in osebnostnih lastnosti menedžerja za digitalno poslovanje, ki so danes nujna za razumevanje z digitalom prežetih poslovnih okolij v prav vseh panogah.

15 TOP kompetenc za menedžerje za digitalno poslovanje

  1. STRATEGIJA DIGITALNEGA POSLOVANJA– Sposobnosti strateškega in praktičnega umeščanja »digitala« v poslovanje podjetja.
  2. DIGITALNA TRANSFORMACIJA– Priporočila za uveljavljanje in uvajanje digitalnih principov v podjetje in dokazovanje učinkovitosti skozi KPI-je.
  3. VODENJE IN UPRAVLJANJE TIMOV– Vodstvene sposobnosti in sposobnosti timskega dela; tudi na daljavo.
  4. PRAVNI VIDIKI DIGITALNEGA POSLOVANJA– Poznavanje ključnih pravnih vidikov digitalnega poslovanja in sledenje spremembam pravnega reda EU (GDPR in druga regulativa).
  5. EKONOMIKA DIGITALNEGA POSLOVANJA– Osnovna in napredna znanja ekonomije in poslovodstva za učinkovito načrtovanje in upravljanje digitalnih projektov.
  6. UPORABNIKI IN SODOBNE DIGITALNE POTI POTROŠNIKA– Razumevanje navad uporabnikov in integracija njihovih potreb v vse faze in procese digitalnega poslovanja z upoštevanjem prehajanja na mobilne naprave.
  7. UPORABNIŠKA IZKUŠNJA– Ključne zakonitosti uporabniške izkušnje za učinkovito spletno mesto in druge digitalne platforme in orodja.
  8. DIGITALNI MARKETING– Uporaba učinkovitih orodij in tehnik za digitalni marketing ter njegovo umeščanje v celoten marketinških splet.
  9. DIGITALNO OGLAŠEVANJE– Poznavanje aktualnih tehnologij za digitalno oglaševanje (Performance Marketing, Display oglaševanje, Remarketing, programatični zakup…)
  10. DRUŽBENA OMREŽJA– Razumevanje značilnosti ključnih družbenih omrežij ter njihovih zmožnosti za dvig ugleda in uspešnosti poslovanja podjetja.
  11. VSEBINSKI MARKETING IDR.– Ustvarjanje in učinkovita distribucija vsebin v skladu z zakonitostmi vsebinskega marketinga, podprto z drugimi pristopi in tehnologijami (SEO, SEM, Inbound marketing, Marketing Automation, Lead Generation, Pisanje za splet, Video, E-mail marketing… ).
  12. E-PRODAJA– Osredotočenost na prodajne rezultate ter poznavanje aktualnih trendov in zakonitosti spletne prodaje.
  13. SPLETNA ANALITIKA IN ANALIZA DIGITALNEGA POSLOVANJA– Vsa potrebna znanja za analizo digitalnega poslovanja ter druge metode za merjenje in izboljševanje KPI-jev.
  14. NOVE TEHNOLOGIJE IN POJAVI TER SODOBNA DIGITALNA ORODJA– Razumevanje pojavov kot so umetna inteligenca (AI), virtualna resničnost (VR), internet stvari (IoT) idr.
  15. NARAVNANOST ZA SPREMLJANJE NOVOSTI– Kontinuirano slednje novim trendom in dobrim praksam na področju digitalnega poslovanja. 

 

Vse te kompetence razvijamo v okvir NETFORK akademije, ki se letos začne 17. septembra.

Vpisi za leto 2019 že potekajo!

Sprejemamo zgodnje NEOBVEZUJOČE vpise (20 % popust) v generacijo 2019.

Telefon: 01 / 565 52 92

 

<- Nazaj na seznam

Sorodne vsebine

Jasna Suhadolc.jpg

Jasna Suhadolc: "Cilj inbound marketinga so dolgoročni odnosi."

Avtor: Jasna Suhadolc, Actuado Datum: 24.05.23

Cilj vhodnega marketinga je gradnja dolgoročnih odnosov z uporabniki, ki ga dosežemo z ustvarjanjem zanimivih vsebin, s pomočjo pri reševanju njihovih težav in z deljenjem relevantnih vsebin na vsakem koraku prodajne poti.

Miloš Suša.jpg

Miloš Suša: "Na digitalni marketing je treba gledati celovito."

Avtor: Miloš Suša, Iprom Datum: 24.05.23

V blog zapisu bom predstavil par pomembnih dejstev o digitalnem marketingu, ki sem jih skozi desetletne izkušnje v digitalni agenciji iPROM podrobneje spoznal. O teh dejstvih in delovanju programatičnega oglaševanja se bomo podrobneje pogovarjali na NETFORK Akademiji. Se vidimo.

Sašo-Palčič_1.jpg

Sašo Palčič o pomenu premišljenega spletnega nastopa

Avtor: Sašo Palčič, Madwise Datum: 24.05.23

Večina podjetij še vedno verjame, da spletni nastop pomeni imeti spletno stran ali spletno trgovino in vlagati čim več sredstev v oglaševanje za čim višji obisk.