Mateja Blatnik,  Dnevnik, d.d.:
 Udeležba na NETFORK Akademiji je bila zame ena od najboljših poslovnih odločitev. Vseka...
podrobnosti
Jure Kumljanc,  LifeClass Hotels & Spa:
 Izobraževanja smo se udeležili v želji, da osnovno razumevanje interneta nadgradimo in ...
podrobnosti
Vekoslav Rajh,  Ministrstvo za obrambo RS:
 Pridobljena znanja že uspešno uporabljam v praksi in veliko bolj suvereno zago...
podrobnosti
Saša Tušek Vogrič,  RRC Računalniške storitve, d.d.:
 NETFORK akademija, je več kot izpolnila moja pričakovanja. Predvsem bi pohvalila or...
podrobnosti
Marko Lorber,  Connecta d.o.o.:
 NETFORK Akademija mi je dala dve stvari: na eni strani znanje, ki mi ga je primanjkovalo, ...
podrobnosti
Milena Pelipenko,  Gospodarsko razstavišče d.o.o.:
 V raziskovalnih poročilih E-laborat, ki sem jih prejela na NETFORK Akademiji je na enem m...
podrobnosti
Aleš Kersnič,  Adria Airways d.d.:
 NETFORK Akademija je zadetek v polno, nekaj kar smo v slovenskem internetnem prostoru potr...
podrobnosti
Barbara Bosilj,  Relax turizem d.o.o.:
 S pomočjo NETFORK Akademije sem pridobila potrebna znanja in smernice, ki jih lahko upora...
podrobnosti
Erika Setnikar,  Mobitel d.d.:
 Menim, da je bila tovrstna akademija v naši krogih nujno potrebna. Ne gre samo za pridobi...
podrobnosti
Aleksandra Jerebic,  Slovenska turistična organizacija:
 Priporočam jo vsem, ki se trudite pridobivati kupce. Znanja, ki jih osvojite, vas spodbuj ...
podrobnosti
Tomaž Korelc, direktor,  Creatoor d.o.o.:
 V 90 urah boste dobili znanje, za katerega sem jaz porabil 10 let in več. Vredno vsake se ...
podrobnosti
Jerneja Cvelbar,  Terme Krka, d.o.o.:
 Investicija v NETFORK Akademijo se gotovo izplača, saj s pridobljenim znanjem uspešno ma...
podrobnosti
Nataša Crnkovič,  Hypo Alpe-Adria-Bank d.d.:
 

Po končani NETFORK Akademiji se zaveš, koliko dela te dejansko še čaka na spletni stra ...

podrobnosti
Jošt Košak,  AV studio d. o. o.:
 Netfork je edino izobraževanje v Sloveniji, ki obsega vse najpomembnejše segmente, kater...
podrobnosti
Marko Jevšenak,  Gorenje d. d.:
 NETFORK Akademija mi je dala v prvi vrsti pregled nad široko paleto znanj, potrebnih za u...
podrobnosti
Nastja Kramer,  Malinca.si:
 NETFORK Akademije sem se udeležila na začetku svoje podjetniške poti, ko je bila Malinc...
podrobnosti
Mateja Blatnik,  Dnevnik, d.d.:
 Udeležba na NETFORK Akademiji je bila zame ena od najboljših poslovnih odločitev. Vseka...
podrobnosti

Program NETFORK Akademije 2017



pdfProgram NETFORK Akademije 2017


1. modul - DIGITALNI IZZIVI IN CILJI V POSLOVANJU
torek, 19. september, 15.00 - 19.15


  • Primož Žižek, MBA, E-laborat d.o.o., partner in direktor: Uvod in predstavitev NETFORK akademije
  • Luka Kogovšek, MBA, Veneti COM d.d., vodja akademije: Vodenje je merjenje: metrike za spremljanje učinkovitosti digitalnega poslovanja po poslovnih funkcija

  • Vuk Ćosić, spletni strateg: Strategija digitalnega nastopa


    GOST MODULA:
    Pogovor z zmagovalcem tekmovanja "Naj digitalec 2017" v okviru projekta WEBSI Spletni prvaki

2. modul - DIGITALNA TRANSFORMACIJA
torek, 26. september, 15.00 - 19.15

3. modul - POTROŠNIKI, TRG IN MOČ PODATKOV
torek, 3. oktober, 15.00 - 18.30

  • Zenel Batagelj, Valicon, partner: "Customer-centricity" za digitalno dobo (prikaz koncepta person)
  • Darko Dujič, Ceneje.si, CEO: Sodobni potrošniki in prodajni pristopi - upravljanje in trendi

4. modul - E-COMMERCE - DIGITALNA PRODAJA
torek, 10. oktober, 15.00 - 18.30

  • Aljoša Domijan, Gambit Trade d.o.o., partner: Kako prodajati na Enaa.com - kaj deluje in kaj ne?

  • Rok Hrastnik, Sensilab SA, Executive Director: Prodajne strategije in poslovni modeli v digitalnem okolju
  •  

5. modul - SPLETNO MESTO - STIČIŠČE DIGITALNIH AKTIVNOSTI
torek, 17. oktober, 15.00 - 18.30

  • Uroš Žižek, E-laborat d.o.o., partner ter vodja razvoja in raziskav: Od ideje do spletnega mesta
  • Mitja Mavsar, Blub Blub, soustanovitelj in strokovnjak za uporabniško izkušnjo: Strateško oblikovanje uporabniške izkušnje na vseh digitalnih platformah

  • Polona Kisovec, 121 marketing, d.o.o., partnerica in direktorica: Prodajno usmerjeno pisanje za splet
 

6. modul - STRATEŠKO UPRAVLJANJE Z VSEBINAMI
torek, 24. oktober, 15.00 - 18.30

  • Jasna Suhadolc, Virtua PR d.o.o., direktorica: Inbound marketing

  • Igor Savič, PM d.o.o., partner: Novi elementi vsebinskega marketing

  • Simon Meglič, ePrvak group, partner in direktor: Skrivnosti uspešnega e-mail marketinga

  • OBISK PODJETJA: Medijska hiša Pro Plus d.o.o.
    Denis Oštir, odgovorni urednik spletnih strani: Integracija digitalnih platform v produkcijski proces medijske hiše

    Datum obiska bo sporočen naknadno.

7. modul - GOOGLE IN ISKALNIŠKI MARKETING
torek, 7. november, 15.00 - 18.30

  • Peter Geršič, Poesis d.o.o., Google Partner: Googlova orodja in njihova implementacija v poslovanje

  • Radoš Skrt, Nasvet.com: Izzivi optimizacije za spletne iskalnike za menedžerje - SEO

  • Luka Žnidaršič, Httpool d.o.o., vodja performance divizije za srednjo Evropo in Balkan: SEM - Search engine marketing za določevalce (Adwords)
OBISK PODJETJA: Studio moderna d.o.o.
Marko Penko, vodja trženja podatkovnih baz: Napredna uporaba podatkov v prodaji in marketingu na primerih Studia Moderne (CRM)

Datum obiska bo sporočen naknadno.

8. modul - DRUŽBENA OMREŽJA ZA MENEDŽERJE
četrtek, 9. november, 15.00 - 18.30

  • Matej Špehar, Načrtovanje, izvedba in upravljanje skozi praktične primere: Facebook, You Tube, Twitter, LinkedIn, Instagram, Snapchat

9. modul - DIGITALNO OGLAŠEVANJE - "Performance" marketing, "Display" oglaševanje, "Remarketing"
torek, 14. november, 15.00 - 18.30

  • Timotej Gala, Httpool d.o.o., direktor in partner, predsednik IAB Slovenija: Vrednotenje digitalnega nastopa in kanalov
  • Leon Brenčič, iPROM, Direktor odnosov z naročniki: Programatični zakup - Prikazno oglaševanje, uporaba podatkov in novih tehnologij za doseganje boljših rezultatov

10. MODUL - MOBILNO POSLOVANJE
torek, 21. november, 15.00 - 18.30

  • Urška Saletinger, Infinum d.o.o., Vodja projektov: Trendi v mobilnem marketingu

  • Jurij Štukovnik, Tovarna idej d.o.o., direktor: Mobilna revolucija, uporabniki in internet
  • Boštjan Cokan, Sedem d.o.o., partner: Mobilne marketinške kampanje, študije primerov

 

11. MODUL - SPLETNA ANALITIKA
četrtek, 23. november, 15.00 - 18.30

  • Uroš Žižek, E-laborat d.o.o., partner ter vodja razvoja in raziskav: Merjenje učinkovitosti spletnega nastopa - Google Analytics in druga orodja

 

PRIPRAVA STRATEGIJE IN SPLETNEGA NASTOPA

Po zadnjem, 11. modulu, bodo imeli udeleženci na voljo čas za doknčanje in pripravo na predstavitev in zagovor zaključnih nalog - Individualnih NETFORK projektov.
Naloga vsakega študenta je študija primera podjetja ali organizacije, iz katere udeleženec akademije prihaja. Nalogo bo vsak pripravljal po vodeni metodologiji in ob konzultacijah s predavatelji in vodjo akademije.


 

PREDSTAVITVE IN ZAGOVORI INDIVIDUALNIH PROJEKTOV UDELEŽENCEV NETFORK AKADEMIJE

Torek, 28. november 2017
Sreda, 29. november 2017


 

ZAKLJUČNA ZABAVA S SVEČANO PODELITVIJO DIPLOM

Četrtek, 30. november 2017




Prijavi se

Video vsebine

arhiv video vsebin >
Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani, štetje števila obiskovalcev in delovanje vtičnikov, ki omogočajo deljenje vsebin.
Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni piškotke