Jure Kumljanc,  LifeClass Hotels & Spa:
 Izobraževanja smo se udeležili v želji, da osnovno razumevanje interneta nadgradimo in ...
podrobnosti
Vekoslav Rajh,  Ministrstvo za obrambo RS:
 Pridobljena znanja že uspešno uporabljam v praksi in veliko bolj suvereno zago...
podrobnosti
Marko Lorber,  Connecta d.o.o.:
 NETFORK Akademija mi je dala dve stvari: na eni strani znanje, ki mi ga je primanjkovalo, ...
podrobnosti
Barbara Bosilj,  Relax turizem d.o.o.:
 S pomočjo NETFORK Akademije sem pridobila potrebna znanja in smernice, ki jih lahko upora...
podrobnosti
Erika Setnikar,  Mobitel d.d.:
 Menim, da je bila tovrstna akademija v naši krogih nujno potrebna. Ne gre samo za pridobi...
podrobnosti
Aleksandra Jerebic,  Slovenska turistična organizacija:
 Priporočam jo vsem, ki se trudite pridobivati kupce. Znanja, ki jih osvojite, vas spodbuj ...
podrobnosti
Nataša Crnkovič,  Hypo Alpe-Adria-Bank d.d.:
 

Po končani NETFORK Akademiji se zaveš, koliko dela te dejansko še čaka na spletni stra ...

podrobnosti
Nastja Kramer,  Malinca.si:
 NETFORK Akademije sem se udeležila na začetku svoje podjetniške poti, ko je bila Malinc ...
podrobnosti
Simona Kruhar Gaberšček,  Marketing magazin:
 

Upravljanje družbenih omrežij, iskalni marketing, spletne trgovine, uporabniška izkušn ...

podrobnosti
Petra Logar Trenc,  Turizem Ljubljana:
 

NETFORK Akademije sem se udeležila z željo, da razumevanje interneta in neskončnih mož ...

podrobnosti
Zoja Bevc,  Hiša vizij d.o.o.:
 

NETFORK Akademija je zagotovo investicija, v katero je v času digitalnega vsakdana vredno ...

podrobnosti
Mateja Blatnik,  Dnevnik d.d.:
 Udeležba na NETFORK Akademiji je bila zame ena od najboljših poslovnih odločitev. Vseka...
podrobnosti
Saša Tušek Vogrič,  RRC Računalniške storitve d.d.:
 NETFORK akademija, je več kot izpolnila moja pričakovanja. Predvsem bi pohvalila or...
podrobnosti
Milena Pelipenko,  Gospodarsko razstavišče d.o.o.:
 V raziskovalnih poročilih E-laborat, ki sem jih prejela na NETFORK Akademiji je na enem m...
podrobnosti
Aleš Kersnič,  Adria Airways d.d.:
 NETFORK Akademija je zadetek v polno, nekaj kar smo v slovenskem internetnem prostoru potr...
podrobnosti
Tomaž Korelc,  Creatoor d.o.o.:
 V 90 urah boste dobili znanje, za katerega sem jaz porabil 10 let in več. Vredno vsake se ...
podrobnosti
Jerneja Cvelbar,  Terme Krka d.o.o.:
 Investicija v NETFORK Akademijo se gotovo izplača, saj s pridobljenim znanjem uspešno ma...
podrobnosti
Marko Jevšenak,  Gorenje d.d.:
 NETFORK Akademija mi je dala v prvi vrsti pregled nad široko paleto znanj, potrebnih za u ...
podrobnosti
Petra Arnež,  IZI mobil d.d.:
 

V poplavi trendov, praks, priročnikov, seminarjev je včasih težko izluščiti kakovostn ...

podrobnosti
Jošt Košak,  AV studio d.o.o.:
 NETFORK je edino izobraževanje v Sloveniji, ki obsega vse najpomembnejše segmente, kater ...
podrobnosti
Jure Kumljanc,  LifeClass Hotels & Spa:
 Izobraževanja smo se udeležili v želji, da osnovno razumevanje interneta nadgradimo in ...
podrobnosti

Program NETFORK Akademije 2018


Program vsako leto spreminjajo v skladu s potrebami, trendi in dogajanjem na tem področju ter s tem udeležencem nudimo vse, kar ''Menedžer digitalno poslovanje'' ta trenutek potrebuje.

Več o letošnjem programu najdete spodaj.

pdfProgram NETFORK Akademije 2018


1. modul - DIGITALNI IZZIVI IN CILJI V POSLOVANJU
torek, 18. september, 15.00 - 19.15


  • Uvod in predstavitev NETFORK Akademije ter mentorjev
  • Luka Kogovšek, MBA, VenetiCOM d.d., vodja akademije: Pregled ključnih digitalnih trendov in poslovne implikacije

  • Vuk Ćosić, spletni strateg: Strategija digitalnega nastopa


2. modul - DIGITALNA TRANSFORMACIJA
torek, 25. september, 15.00 - 19.15

  • Saša Dimitrievski, Pristop skupina, d.o.o., partner: Digitalna transformacija marketinga

  • Vasja Čretnik, Terme Olimia, d.d., direktor prodaje in marketinga, prokurist in Uroš Žižek, E-laborat, d.o.o., vodja raziskav in razvoja: Digitalna transformacija podjetja v praksi

  • Luka Kogovšek, MBA, VenetiCOM, d.d., vodja akademije: Metrike za spremljanje učinkovitosti in odločanja (prikaz koncepta kontinuiranih izboljšav in KPI-jev)

3. modul - POTROŠNIKI, TRG IN MOČ PODATKOV
torek, 2. oktober, 15.00 - 19.15

  • Zenel Batagelj, Valicon, d.o.o., partner: "Customer-centricity" za digitalno dobo (prikaz koncepta person)
  • Zoran Savin, Digitall, partner in predsednik IAB Slovenije: Sodobni potrošniki in digitalni mediji
  • Boris Cergol, Ektimo, d.o.o., direktor & data scientist: Machine learning, prognostični modeli, umetna inteligenca - Moč podatkov v praksi

4. modul - E-COMMERCE - DIGITALNA PRODAJA
torek, 9. oktober, 15.00 - 19.15

  • Aljoša Domijan, Gambit Trade d.o.o., partner: Kako prodajati na Enaa.com - kaj deluje in kaj ne?

  • Rok Hrastnik, Sensilab SA, Executive Director: Prodajne strategije in poslovni modeli v digitalnem okolju

  • Jaka Repanšek, RePublis, d.o.o., partner: Pravni vidiki spletnega poslovanja

  •  

5. modul - SPLETNO MESTO - STIČIŠČE DIGITALNIH AKTIVNOSTI
torek, 16. oktober, 15.00 - 19.15

  • Uroš Žižek, E-laborat, d.o.o., partner ter vodja razvoja in raziskav: Od ideje do spletnega mesta
  • Mitja Mavsar, Blub Blub,d.o.o., soustanovitelj in strokovnjak za uporabniško izkušnjo: Strateško oblikovanje uporabniške izkušnje na vseh digitalnih platformah

  • Polona Kisovec, 121 marketing, d.o.o., partnerica in direktorica: Prodajno usmerjeno pisanje za splet
 

6. modul - STRATEŠKO UPRAVLJANJE Z VSEBINAMI
torek, 23. oktober, 15.00 - 19.15

  • Jasna Suhadolc, Virtua PR d.o.o., direktorica: Inbound marketing

  • Igor Savič, PM d.o.o., partner: Novi elementi vsebinskega marketing

  • Simon Meglič, ePrvak group, partner in direktor: Skrivnosti uspešnega e-mail marketinga

  • OBISK PODJETJA: Medijska hiša Pro Plus d.o.o.
    Jure Tepina, odgovorni urednik 24ur.com: Integracija digitalnih platform v produkcijski proces medijske hiše

    Datum obiska bo sporočen naknadno.

7. modul - GOOGLE IN ISKALNIŠKI MARKETING
torek, 6. november, 15.00 - 19.15

  • Peter Geršič, Poesis d.o.o., Google Partner: Googlova orodja in njihova implementacija v poslovanje

  • Radoš Skrt, Nasvet.com: Izzivi optimizacije za spletne iskalnike za menedžerje - SEO

  • Luka Žnidaršič, Viberate d.o.o., digitalni strateg: SEM - Search engine marketing za odločevalce (Adwords)
OBISK PODJETJA: Studio Moderna d.o.o.
Marko Penko, vodja trženja podatkovnih baz: Napredna uporaba podatkov v prodaji in marketingu na primerih Studia Moderne (CRM)

Datum obiska bo sporočen naknadno.

8. modul - DRUŽBENA OMREŽJA ZA MENEDŽERJE
četrtek, 8. november, 15.00 - 18.30

  • Živa Jalovec, Alivea, partner: Načrtovanje, izvedba in upravljanje družbenih omrežij. Strateški pristopi in praktični primeri: Facebook, You Tube, Twitter, Instagram, Snapchat 

  • Brigita Lazar Lunder, MSc. , MBA, Plan B+, svetovalka in direktorica podjetja: LinkedIn za poslovno uporabo - širitev poslovnih mrež, kadrovanja in trženja na LinkedInu


9. modul - DIGITALNO OGLAŠEVANJE - "Performance" marketing, "Display" oglaševanje, "Remarketing"
torek, 13. november, 15.00 - 18.30

  • Timotej Gala, Httpool d.o.o., direktor in partner: Vrednotenje digitalnega nastopa in kanalov

  • Miloš Suša, iPROM d.o.o., direktor odnosov z naročniki: Pragmatični zakup - Prikazno oglaševanje, uporaba podatkov in novih tehnologij za doseganje boljših rezultatov

10. MODUL - TRENDI, INOVACIJE IN POSLOVNE PRILOŽNOSTI
torek, 20. november, 15.00 - 19.15

  • Jurij Štukovnik, Tovarna idej d.o.o., direktor: Mobilna revolucija, uporabniki in internet

  • Mitja Pirc, Cofound.it d.o.o., vodja evalvacije projektov: Inovacije in poslovne implikacije tehnologije veriženja podatkovnih blokov (blockchain) - panožni primeri

  • Luka Kogovšek, MBA, VenetiCOM d.d., vodja akademije: Aktualne in prihajajoče poslovne priložnosti na področju umetne inteligence, strojnega učenja, obogatene in virtualne resničnosti, interneta stvari (IOT)

 

11. MODUL - SPLETNA ANALITIKA IN ZAKLJUČEK
četrtek, 22. november, 15.00 - 19.15

  • Uroš Žižek, E-laborat d.o.o., partner ter vodja razvoja in raziskav: Merjenje učinkovitosti spletnega nastopa - Google Analytics in druga orodja
  • Luka Kogovšek, MBA, VenetiCOM d.d., vodja akademije: Sinteza, pregled osvojenih znanj in namigi za uspešno delo v praksi
  • GOST MODULA: Pogovor z zmagovalcem tekmovanja ''Naj digitalec 2018'' v okviru projekta WEBSI Spletni prvaki

 

PRIPRAVA STRATEGIJE IN SPLETNEGA NASTOPA

Po zadnjem, 11. modulu, bodo imeli udeleženci na voljo čas za dokončanje in pripravo na predstavitev in zagovor zaključnih nalog - digitalnih poslovnih NETFORK načrtov.
Naloga vsakega študenta je študija primera podjetja ali organizacije, iz katere udeleženec akademije prihaja. Nalogo bo vsak pripravljal po vodeni metodologiji in ob konzultacijah z izbranim mentorjem.


 

PREDSTAVITVE IN ZAGOVORI INDIVIDUALNIH NAČRTOV UDELEŽENCEV NETFORK AKADEMIJE

Sreda, 28. november 2018
Četrtek, 29. november 2018


 

ZAKLJUČNA ZABAVA S SVEČANO PODELITVIJO DIPLOM

Četrtek, 29. november 2018




Prijavi se

Video vsebine

arhiv video vsebin >
Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani, štetje števila obiskovalcev in delovanje vtičnikov, ki omogočajo deljenje vsebin.
Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni piškotke