Simon Meglič

ePrvak group - partner in direktor

Strokovnjak na področju:

  • E-mail marketing

  • Direktni marketing

  • Uporabniška izkušnja

  • Uredništvo spletnih portalov

Mag. Simon Meglič je ustanovitelj podjetja ePrvak ter eden izmed največjih strokovnjakov za marketinško avtomatizacijo, e-mail marketing in digitalizacijo v Sloveniji. O praktičnih izkušnjah in prodajnih uspehih s tega področja predava na seminarjih in konferencah ter svetuje podjetjem v Sloveniji in v tujini.

Je predsednik ZDDM (Združenja za digitalni in direktni marketing Slovenije). V preteklosti je bil 8 let vodil internetni oddelek na Kompas d.d. in hčerinsko podjetje Potovanje d.o.o., ki je razvilo največje slovenske turistične portale. Sedaj pa vodi skupino podjetij združenih v ePrvak group, ki razvija in nudi sisteme za e-mail marketing, marketinško + prodajno avtomatizacijo. Izdajajo tudi zelo brane medije (e-revije) Potnik.si, Zdravo.si, Trajnostno.si in Likeout.net (vsak čez 120.000 naročnikov).

Simon Meglič na NETFORK Akademiji predava:

Skrivnosti uspešnega e-mail marketinga in marketinške avtomatizacije

Izobraževanje je namenjeno vsem podjetnikom in zaposlenim, ki želijo e-mail marketing spremeniti v dobičkonosno prodajno pot. Dobili boste znanje s področja marketinške avtomatizacije in e-mail marketinga, ki temelji na več kot 15-letnih izkušnjah doma in v tujini. Mag. Simon Meglič vam bo pokazal, kako lahko v praksi izboljšate e-mail komunikacijo in prodate več s pomočjo e-mail marketinga, povečate zvestobo in informiranost vaših kupcev. E-mail v kombinaciji z vsebinskim marketingom je zelo močno prodajno in komunikacijsko orodje, če ga uporabljate na pravi način. Na predavanju boste dobili konkretne recepte,  kako lahko skladno z GDPR in stroškovno učinkovito zgradite bazo. Sodobna tehnološka orodja vam danes omogočajo napreden in avtomatiziran e-mail marketing. Govorili bomo o tem, kako si lahko z avtomatizacijo olajšate vaše delo, ter izboljšate uporabniško izkušnjo vaših strank. Videli boste tudi kar nekaj primerov dobrih praks, kako podjetja izkoriščajo potencial e-mail marketinga in marketinške avtomatizacije.

POGLEJ SI CELOTEN PROGRAM