Jure Kumljanc,  LifeClass Hotels & Spa:
 Izobraževanja smo se udeležili v želji, da osnovno razumevanje interneta nadgradimo in ...
podrobnosti
Vekoslav Rajh,  Ministrstvo za obrambo RS:
 Pridobljena znanja že uspešno uporabljam v praksi in veliko bolj suvereno zago...
podrobnosti
Marko Lorber,  Connecta d.o.o.:
 NETFORK Akademija mi je dala dve stvari: na eni strani znanje, ki mi ga je primanjkovalo, ...
podrobnosti
Barbara Bosilj,  Relax turizem d.o.o.:
 S pomočjo NETFORK Akademije sem pridobila potrebna znanja in smernice, ki jih lahko upora...
podrobnosti
Erika Setnikar,  Mobitel d.d.:
 Menim, da je bila tovrstna akademija v naši krogih nujno potrebna. Ne gre samo za pridobi...
podrobnosti
Aleksandra Jerebic,  Slovenska turistična organizacija:
 Priporočam jo vsem, ki se trudite pridobivati kupce. Znanja, ki jih osvojite, vas spodbuj ...
podrobnosti
Nataša Crnkovič,  Hypo Alpe-Adria-Bank d.d.:
 

Po končani NETFORK Akademiji se zaveš, koliko dela te dejansko še čaka na spletni stra ...

podrobnosti
Nastja Kramer,  Malinca.si:
 NETFORK Akademije sem se udeležila na začetku svoje podjetniške poti, ko je bila Malinc ...
podrobnosti
Simona Kruhar Gaberšček,  Marketing magazin:
 

Upravljanje družbenih omrežij, iskalni marketing, spletne trgovine, uporabniška izkušn ...

podrobnosti
Petra Logar Trenc,  Turizem Ljubljana:
 

NETFORK Akademije sem se udeležila z željo, da razumevanje interneta in neskončnih mož ...

podrobnosti
Zoja Bevc,  Hiša vizij d.o.o.:
 

NETFORK Akademija je zagotovo investicija, v katero je v času digitalnega vsakdana vredno ...

podrobnosti
Mateja Blatnik,  Dnevnik d.d.:
 Udeležba na NETFORK Akademiji je bila zame ena od najboljših poslovnih odločitev. Vseka...
podrobnosti
Saša Tušek Vogrič,  RRC Računalniške storitve d.d.:
 NETFORK akademija, je več kot izpolnila moja pričakovanja. Predvsem bi pohvalila or...
podrobnosti
Milena Pelipenko,  Gospodarsko razstavišče d.o.o.:
 V raziskovalnih poročilih E-laborat, ki sem jih prejela na NETFORK Akademiji je na enem m...
podrobnosti
Aleš Kersnič,  Adria Airways d.d.:
 NETFORK Akademija je zadetek v polno, nekaj kar smo v slovenskem internetnem prostoru potr...
podrobnosti
Tomaž Korelc,  Creatoor d.o.o.:
 V 90 urah boste dobili znanje, za katerega sem jaz porabil 10 let in več. Vredno vsake se ...
podrobnosti
Jerneja Cvelbar,  Terme Krka d.o.o.:
 Investicija v NETFORK Akademijo se gotovo izplača, saj s pridobljenim znanjem uspešno ma...
podrobnosti
Marko Jevšenak,  Gorenje d.d.:
 NETFORK Akademija mi je dala v prvi vrsti pregled nad široko paleto znanj, potrebnih za u ...
podrobnosti
Petra Arnež,  IZI mobil d.d.:
 

V poplavi trendov, praks, priročnikov, seminarjev je včasih težko izluščiti kakovostn ...

podrobnosti
Jošt Košak,  AV studio d.o.o.:
 NETFORK je edino izobraževanje v Sloveniji, ki obsega vse najpomembnejše segmente, kater ...
podrobnosti
Jure Kumljanc,  LifeClass Hotels & Spa:
 Izobraževanja smo se udeležili v želji, da osnovno razumevanje interneta nadgradimo in ...
podrobnosti

Rok Hrastnik, Sensilab d.o.o.

Izvršni direktor
 
Rok Hrastnik je izvršni direktor podjetja Sensilab d.o.o. V preteklosti je bil izvršni direktor podjetja Iprom d.o.o. ter internetni direktor v podjetju Studio Moderna d.o.o., kjer je bil odgovoren za celoten razvoj in rezultate internetne prodaje podjetja na vseh trgih srednje in vzhodne Evrope, pri čemer je vodil ekipo več kot 140 internetnih tržnikov v regiji.

Rok je znan kot eden vodilnih strokovnjakov za neposredno trženje na internetu, v svoji karieri pa se že od začetka osredotoča na neposredno ustvarjanje prodajnih rezultatov s pomočjo prodajne moči interneta.

Hkrati ga v ZDA poznajo kot največjega svetovnega strokovnjaka za trženje z uporabo RSS, o čemer je napisal in izdal tudi knjigo, ki je izšla v ZDA in na Japonskem. Je vsakoletni predavatelj na največjih svetovnih konferencah direktnega marketinga, kot sta letni konferenci ACCM in DMA v ZDA, na nemških konferencah direktnega marketinga (Direct Mail World, Teleshopping World ...) in še drugih po svetu in tudi v Sloveniji.

Zakaj bi priporočal dosledno merjenje ključnih indikatorjev uspešnosti (KPI)?
Dosledno merjenje kpi-jev ni opcija, temveč nuja in praktično edini način, da stalno preverjamo kje smo, ugotavljamo kaj moramo optimizirati, pravocasno odkrivamo nevarnosti in zlasti da sredstva in energijo usmerjamo tja, kjer ustvarjamo največji ROI.

 
Kateri KPI ti je osebno "najljubši"?
Najljubših KPI-jev nimam: so 100% odvisni od poslovnega modela in v veliki meri tudi od trenutne faze razvoja našega posla. Je pa definicija v bistvu enostavna: tisti indikatorji, ki ključno vplivajo na doseganje naših poslovnih ciljev.


Kako ocenjuješ odnos slovenskega vrhnjega menedžmenta do digitalnega poslovanja? Kakšne so bile spremembe v preteklih letih? Trendi? 
Odnos vrhnjega managementa je pri nas mačehovski, milo rečeno. Kot da je internet tista postranska zadeva, ki jo moramo imeti, ker to pač pravijo vsi, in ne, ker je eden temeljnih gonilnikov posla. In to se spreminja le s polžjo hitrostjo. Vrhnji management žal pretežno še vedno živi v devetdesetih, kar je eden ključnih vzrokov, da resnih korporacijskih internetnih zgodb uspeha pri nas skorajda ni. 


<< nazaj na seznam
 

Video vsebine

arhiv video vsebin >
Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani, štetje števila obiskovalcev in delovanje vtičnikov, ki omogočajo deljenje vsebin.
Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni piškotke