Jure Kumljanc,  LifeClass Hotels & Spa:
 Izobraževanja smo se udeležili v želji, da osnovno razumevanje interneta nadgradimo in ...
podrobnosti
Vekoslav Rajh,  Ministrstvo za obrambo RS:
 Pridobljena znanja že uspešno uporabljam v praksi in veliko bolj suvereno zago...
podrobnosti
Marko Lorber,  Connecta d.o.o.:
 NETFORK Akademija mi je dala dve stvari: na eni strani znanje, ki mi ga je primanjkovalo, ...
podrobnosti
Barbara Bosilj,  Relax turizem d.o.o.:
 S pomočjo NETFORK Akademije sem pridobila potrebna znanja in smernice, ki jih lahko upora...
podrobnosti
Erika Setnikar,  Mobitel d.d.:
 Menim, da je bila tovrstna akademija v naši krogih nujno potrebna. Ne gre samo za pridobi...
podrobnosti
Aleksandra Jerebic,  Slovenska turistična organizacija:
 Priporočam jo vsem, ki se trudite pridobivati kupce. Znanja, ki jih osvojite, vas spodbuj ...
podrobnosti
Nataša Crnkovič,  Hypo Alpe-Adria-Bank d.d.:
 

Po končani NETFORK Akademiji se zaveš, koliko dela te dejansko še čaka na spletni stra ...

podrobnosti
Nastja Kramer,  Malinca.si:
 NETFORK Akademije sem se udeležila na začetku svoje podjetniške poti, ko je bila Malinc ...
podrobnosti
Simona Kruhar Gaberšček,  Marketing magazin:
 

Upravljanje družbenih omrežij, iskalni marketing, spletne trgovine, uporabniška izkušn ...

podrobnosti
Petra Logar Trenc,  Turizem Ljubljana:
 

NETFORK Akademije sem se udeležila z željo, da razumevanje interneta in neskončnih mož ...

podrobnosti
Zoja Bevc,  Hiša vizij d.o.o.:
 

NETFORK Akademija je zagotovo investicija, v katero je v času digitalnega vsakdana vredno ...

podrobnosti
Mateja Blatnik,  Dnevnik d.d.:
 Udeležba na NETFORK Akademiji je bila zame ena od najboljših poslovnih odločitev. Vseka...
podrobnosti
Saša Tušek Vogrič,  RRC Računalniške storitve d.d.:
 NETFORK akademija, je več kot izpolnila moja pričakovanja. Predvsem bi pohvalila or...
podrobnosti
Milena Pelipenko,  Gospodarsko razstavišče d.o.o.:
 V raziskovalnih poročilih E-laborat, ki sem jih prejela na NETFORK Akademiji je na enem m...
podrobnosti
Aleš Kersnič,  Adria Airways d.d.:
 NETFORK Akademija je zadetek v polno, nekaj kar smo v slovenskem internetnem prostoru potr...
podrobnosti
Tomaž Korelc,  Creatoor d.o.o.:
 V 90 urah boste dobili znanje, za katerega sem jaz porabil 10 let in več. Vredno vsake se ...
podrobnosti
Jerneja Cvelbar,  Terme Krka d.o.o.:
 Investicija v NETFORK Akademijo se gotovo izplača, saj s pridobljenim znanjem uspešno ma...
podrobnosti
Marko Jevšenak,  Gorenje d.d.:
 NETFORK Akademija mi je dala v prvi vrsti pregled nad široko paleto znanj, potrebnih za u ...
podrobnosti
Petra Arnež,  IZI mobil d.d.:
 

V poplavi trendov, praks, priročnikov, seminarjev je včasih težko izluščiti kakovostn ...

podrobnosti
Jošt Košak,  AV studio d.o.o.:
 NETFORK je edino izobraževanje v Sloveniji, ki obsega vse najpomembnejše segmente, kater ...
podrobnosti
Jure Kumljanc,  LifeClass Hotels & Spa:
 Izobraževanja smo se udeležili v želji, da osnovno razumevanje interneta nadgradimo in ...
podrobnosti

Radoš Skrt, Nasvet.com

Direktor
 
Radoš Skrt je specialist za SEO in SEM ter lastnik internetno marketinškega portala Nasvet.com. Trenutno je zaposlen kot direktor internetne prodaje za Slovenijo v podjetju Studio Moderna.


Rezultat njegovega dolgoletnega preučevanje teoretičnih in praktičnih vidikov internetnega marketinga je več kot 170 objavljenih člankov v dnevnikih in revijah kot so Delo, Kapital, Dnevnik, Finance, Monitor in Moj mikro.


Je redni predavatelj na seminarjih in konferencah, ki obravnavajo tematiko internetnega marketinga. Veliko izkušenj si je nabral tudi z vodenjem projektov izdelave spletnih strani, s svetovalnim delom ter z večjim številom uspešno izpeljanih projektov na področju optimizacije spletnih strani.

Glede na pretekle "pretrese" v iskalnih algoritmih iskalnika Google, bi podjetjem še vedno svetovali osredotočanje na organsko rangiranje v iskalnikih oz. ali je SEO umrl?
Internet je živ organizem. Edina konstanta so spremembe. Tako je tudi na področju optimizacije. Tisti, ki se uvarjamo z optimizacijo moramo vzeti v zakup, da Google nenehno spreminja pravila igre in temu se je pač potrebno prilagajati. Svojim strankam pa vedno svetujem, da istočasno uporabljajo tako SEO kot SEM. Vsako področje ima namreč svoje prednosti in slabosti, dejstvo pa je, da če jih uporabljamo istočasno, pride do velikih sinergijskih učinkov. V tem primeru še kako drži formula, da je 1+1=3.


Ali je organsko rangiranje zastonj? Kaj potegne za sabo? Kako lahko to podjetjem koristi?
Nič ni zastonj! Tudi, če smo se sami lotili optimizacije, ne moremo govoriti, da nismo imeli stroškov, saj smo porabili toliko in toliko ur, ki jih je potrebno ovrednotiti. Optimizacijo je najboljše prepustiti podjetjem, ki so specializirana za to področje. Zakaj? Tudi če naštudiramo SEO procese ter se sami lotimo vsebinske in tehnične optimizacije strani, nam ostane nepokrito verjetno najpomembnejše področje optimizacije – tj. gradnja povezav. Pri tej aktivnosti pa nam znanje v bistvu nič ne pomaga, saj je ključnega pomena, da imamo ustrezno infrastrukturo. Pri tem mislim predvsem na množico spletnih strani, ki jih specializirana SEO podjetja za razliko od tisth, ki se prvič lotijo optimizacije, imajo in z njihovo pomočjo gradijo povezave do spletne strani, ki jo optimizirajo.



<< nazaj na seznam
 

Video vsebine

arhiv video vsebin >
Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani, štetje števila obiskovalcev in delovanje vtičnikov, ki omogočajo deljenje vsebin.
Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni piškotke